احمدی: به زودی باید این آبنما به بهره برداری برسد

جدیت شهرداری رشت در راه اندازی مجدد آبنمای موزیکال بوستان ملت رشت

شهردار رشت با تاکید بر اینکه به زودی باید آبنمای موزیکال بوستان ملت رشت به بهره برداری برسد و تحت هیچ شرایطی نباید در روند فعالیت پروژه‌های شهری توقف و تعللی صورت گیرد، عنوان کرد: مدیریت شهری با جدیت در تلاش است موانع و نواقص موجود در آبنمای بوستان ملت را رفع نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رشت به منظور پیگیری و نظارت بر طرح بهسازی و تامین زیرساخت‌های آبنمای بوستان ملت، از این آبنما بازدید و اقدامات صورت گرفته را مورد بررسی قرار داد.

شهردار رشت در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه به زودی باید این آبنما به بهره برداری برسد و تحت هیچ شرایطی نباید در روند فعالیت پروژه‌های شهری توقف و تعللی صورت گیرد، عنوان کرد: مدیریت شهری با جدیت در تلاش است موانع و نواقص موجود در آبنمای بوستان ملت را رفع نماید.

وی اذعان داشت: خوشبختانه این آبنما از ظرفیت بسیار بالایی برای جذب گردشگر و افزایش روحیه‌ی شادابی و نشاط اجتماعی شهروندان برخوردار است بنابراین تلاش می‌شود هر چه سریعتر موانع موجود رفع و بهره‌برداری از آن صورت گیرد.

لازم به ذکر است از آبنمای موزیکال بوستان ملت به عنوان بزرگ‌ترین آبنمای موزیکال کشور و دومین آبنما در خاورمیانه یاد می‌شود.

Share