رسول جماعتی در جمع خبرنگاران؛

به هیچ جناح و فردی وابستگی سیاسی ندارم | همواره بر مدار قانون حرف می زنم و حرکت می کنم

جماعتی با بیان اینکه به هیچ جناح و فردی وابستگی سیاسی ندارد، اظهار کرد: از هر کسی که در هر جناحی و هر لباسی حرف حق بزند، حمایت می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسول جماعتی در حاشیه ثبت نام در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوز انتخابیه آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نماینده دوره ششم مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات عامل فولاد ایران بوده است، افزود: باتوجه به سابقه کاری خودم این ظرفیت را در خود دیده ام  که در انتخابات مجلس کاندیدا شوم.

 نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» بر برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری تاکید کرده اند، افزود: امیدوارم که شاهد جذب حداکثری و دفع حداقلی باشیم و کل مجموعه نظام از دولت گرفته تا مجلس، قوه قضائیه و شورای نگهبان با همدلی و افزایی به گونه های عمل کنند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی با بیان اینکه به هیچ جناح و فردی وابستگی سیاسی ندارد، اظهار کرد: از هر کسی که در هر جناحی و هر لباسی حرف حق بزند، حمایت می کنم و چون خود را یک فرد حقوقی می دانم همواره بر مدار قانون حرف می زنم و بر مدار قانون حرکت می کنم.

جماعتی با تاکید بر اینکه وظیفه ما شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: من هم دیدگاهی دارم و طبیعتا به یک نفر از افرادی که شورای نگهبان او را تائید کند رای خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا همزمان کاندیدای شورای ششم رشت و انتخابات میان دوره ای مجلس شده است، افزود: نماینده مجلس نماینده تمام مردم ایران است و براساس قانون منعی برای حضور توامان افراد در انتخابات مجلس و شورا وجود ندارد و قانون این اجازه را داده است.

جماعتی در پایان امیدوارم که سال نو، سالی شادی و توامان با موفقیت برای همه مردم ایران و خصوصا حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر باشد.

Share