آچارباز، متخصص انواع خدمات کولر آبی

تعمیرکار سیار کولر آبی آچارباز می‌تواند کلیه خدمات و تعمیرات کولر شما را انجام دهد و تعمیرات به برند یا مدل خاصی محدود نمی‌شود.

یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد پیدا کردن وقت کافی برای تعمیر لوازم خانگی است. در سال‌های اخیر تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده و مشغله افراد از قبل بیشتر شده است. همچنین قیمت لوازم سربه فلک کشیده و خرید وسیله جدید به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد و تنها راه چاره تعمیر آن وسیله است. همچنین بسیاری از افراد به دلیل مشغله و درگیری، فرصت تعمیر وسایل را ندارند و سپردن تعمیرات به افراد دیگر را ترجیح می‌دهند. البته نباید تعمیر وسایل را به هر فرد ناشی واگذار کرد و بهترین کار استفاده از تعمیرکار متخصص آن وسیله است.

یکی از وسایل بسیار کاربردی منزل که تعمیر آن اهمیت بالایی دارد، کولر آبی است. کولر آبی وسیله ایست که وظیفه‌ی خنک کردن فضای داخلی ساختمان را برعهده دارد و اغلب در مناطق گرم و خشک از آن استفاده می‌شود. آچارباز یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه خدمات تاسیسات آنلاین و همینطور وسایل مختلف فعالیت دارد. یکی از حوزه‌‌هایی که آچارباز در آن خوش درخشیده و مشتریان زیادی را جذب کرده، خدمات کولر آبی است.

بخشی از مزایای استفاده از خدمات کولر آبی آچارباز در ادامه آمده است.

شفافیت در هزینه های تعمیرات

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد برای تعمیر وسایل، مشخص کردن هزینه‌ی تعمیر وسیله است. آچارباز در راستای شفاف سازی هزینه تعمیرات و آگاهی بخشی به مشتریان خود، لیستی از تعرفه خدمات را در سایت قرار داده است. با این کار کافیست مشتری از ایراد کولر آبی خود آگاهی داشته باشد تا با مراجعه به صفحه‌ تعرفه خدمات، حدود هزینه‌ها را در لیست درج شده، مشاهده کند.

آموزش تعمیرات از طریق وبلاگ

یکی از مزیت‌های این شرکت داشتن مقالات آموزشی متعدد برای رفع ایراد دستگاه است. این مقالات در صفحه‌ی وبلاگ آچارباز موجود است و برای دسترسی به آن‌ها کافیست به وبلاگ وارد شده و رسته مورد نیاز را انتخاب کنید. در این صورت می‌توانید به تعداد زیادی از مقالات کولر آبی دسترسی داشته باشید.

آموزش‌های ارائه شده در این مقالات از سطح مبتدی تا پیشرفته را پوشش می دهد و می‌توانید با مطالعه آن به راحتی عیب‌یابی دستگاه را انجام داده و بسیاری از مشکلات را خودتان برطرف کنید. با این کار نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی وجود ندارد.

بالا بودن تعداد تعمیرکاران

آچارباز مکانیست که می‌توانید متخصصان حوزه‌های مختلف را در آن بیابید. در نتیجه نیازی نیست برای دسترسی به تعمیرکاران مختلف اپلیکیشن‌های متعددی را روی موبایل خود نصب کنید، تنها با یک نرم افزار می‌توانید به تعمیرکاران زیادی دسترسی داشته باشید.

تعمیرکار سیار کولر آبی آچارباز می‌تواند کلیه خدمات و تعمیرات کولر شما را انجام دهد و تعمیرات به برند یا مدل خاصی محدود نمی‌شود.

گارانتی یک ماهه خدمات کولر آبی

مزیت دیگری که آچارباز نسبت به شرکت‌های دیگر این حوزه دارد، ارائه یک ماه گارانتی بابت خدمات انجام شده است.

این مزیت را کسانی بیشتر درک می‌کنند که تجربه‌ی ناخوشایندی از تعمیر نادرست وسایل داشته باشند. در این حالت سرویسکار وسیله را تعمیر کرده و تست می‌کند ولی بعد از مدتی دیگر دستگاه کار نمی‌کند و یا دوباره خرابی قبل ظاهر می‌شود. اغلب بعد از تماس با شرکت ارائه دهنده خدمت، کسی مسئولیت تعمیرات را به عهده نمی‌گیرد. در بیشتر مواقع هم این اتفاق به خرید دستگاه جدید منجر می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود خاطره بسیار بدی از تعمیرات در ذهن مشتری باقی بماند و در بسیاری از اوقات دیگر فرد به طور کلی سراغ تعمیرات نرود.

آچارباز برای ساختن خاطرات خوش از تعمیرات به مدت یک ماه خدمات خود را گارانتی می‌کند. با این کار می‌توانید دستگاه خود را به مدت یک ماه تست کنید و چنانچه ایراد قبل را مشاهده کردید با شرکت تماس بگیرید تا به صورت رایگان دستگاه شما دوباره تعمیر شود.

انتخاب زمان انجام خدمات کولر آبی متناسب با شرایط مشتری

به دلیل استفاده زیاد از کولر آبی یکی از نکاتی که در تعمیر آن بسیار اهمیت دارد، سرعت عمل و انتخاب زمان تعمیرات است. در فصل بهار و تابستان که بازار تعمیرکاران کولر داغ می شود، کارشناسان معمولا زمان خالی ندارند. ولی همه می دانند که با گرم شدن هوا تحمل گرما برای چند ساعت هم بسیار طاقت فرسا است و نمی توان چند روز این وضعیت را تحمل کرد.

این مورد در آچارباز به خوبی مدیریت می‌شود. کافیست در زمان ثبت درخواست تاریخ مورد نظر خود برای دریافت خدمات بر حسب روز و ساعت انتخاب کنید. بدلیل بالا بودن تعداد کارشناسان تعمیر و سرو کولر آبی در آچارباز، درخواست شما توسط کارشناسان دریافت و در زمان تعیین شده به محل شما مراجعه می‌کنند.

چگونه در آچارباز درخواست ثبت کنیم؟

در صورت تمایل به دریافت خدمات از آچارباز می‌توانید درخواست خود را از طریق یکی از روش‌های زیر ثبت کنید:

  • طریق سایت
  • وب اپ
  • اپلیکیشن
  • تماس تلفنی با شرکت

به محض ثبت درخواستی پیامکی برای شما ارسال می‌شود که مشخصات درخواست شما در آن آمده است. همچنین می‌توانید مراحل کار و وضعیت درخواست‌تان را از طریق پنل کاربری در اپلیکیشن خود بررسی کنید.

Share