سروش وظیفه اظهار کرد:

۴۹ درصد سهام باشگاه شهرداری آستارا واگذار می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا گفت: ۴۹ درصد از امتیاز باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایمنا، سروش وظیفه اظهار کرد: در راستای اجرای دستور سازمان بازرسی استان گیلان و به دلیل مشکلات مالی، ۴۹ درصد از امتیاز باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری آستارا طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و تصویب در کمیسیون تطبیق فرمانداری شهرستان، با نظر یک کارشناس رسمی دادگستری که در حوزه سازمان ورزش و جوانان است، قیمت‌گذاری و آگهی مزایده آن منتشر شده و به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
وی افزود: سازمان بازرسی استان گیلان در سال ۱۳۹۷ با ارسال نامه‌ای به شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا اجازه تیم داری حرفه‌ای نداد اما در این سال‌ها برای موفقیت تیم شهرداری از هیچ کمک و تلاشی دریغ نکرده‌ایم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا تصریح کرد: در سال جاری نیز سازمان بازرسی دوباره با ارسال نامه‌ای، دستور واگذاری امتیاز تیم فوتبال شهرداری را به مرور زمان به بخش خصوصی صادر کرد.
وظیفه گفت: طبق دستورالعمل سازمان بازرسی، شهرداری و شورای شهر در صورتی می‌توانند در لیگ یک تیم داری کند که منابع مالی و هزینه‌های آن را از طریق جذب اسپانسر تأمین کنند.
وی تاکید کرد: براساس مصوبه شورای شهر آستارا و کمیسیون تطبیق فرمانداری شهرستان ۴۹ درصد از امتیاز باشگاه شهرداری آستارا در صورتی به بخش خصوصی واگذار می‌شود. که تیم در شهر آستارا و با نام شهرداری آستارا به فعالیت خود ادامه دهد.
سخنگوی شورای شهر آستارا خاطرنشان کرد: تاکنون سرمایه‌گذاری برای خرید سهام باشگاه به شهرداری مراجعه نکرده و در حال حاضر اعضای هیئت مدیره باشگاه علاقه‌مند به خرید ۴۹ درصد از امتیاز آن هستند.

Share