در هفته چهل و سوم پویش هرهفته- الف- ب- ایران؛

۳۵ طرح ساز و کاری وزارت نیرو با اعتباری بیش از ۲۶۸ هزار میلیارد تومان افتتاح شد

وزیر نیرو در آئین افتتاح ۳۵ طرح ساز و کاری وزارت نیرو که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: با تلاش کارکنان صنعت آب و برق، تاکنون ۲۲۸ طرح ساخت وسازی و ۵۳ طرح ساز و کاری در کشور به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در هفته چهل و سوم پویش هرهفته- الف- ب- ایران به طور همزمان از ۳۵ طرح ساز و کاری وزارت نیرو بهره برداری شد.

وزیر نیرو در آئین افتتاح این طرح‌ها که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: با تلاش کارکنان صنعت آب و برق، تاکنون ۲۲۸ طرح ساخت وسازی و ۵۳ طرح ساز و کاری در کشور به بهره برداری رسیده است.

رضا اردکانیان اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را بیش از ۲۶۸ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: اصلی‌ترین وظیفه وزارت نیرو ایجاد تحول در ساز و کارهاست که از ابزارهای موجود به واسطه تغییر نگاه شکل گرفته است.

وی افزود: ۵۰ طرح ساز و کاری و ۲۰۰ طرح ساخت وسازی دیگر نیز در قالب پویش هرهفته- الف- ب- ایران در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن تشریح ساز و کارهای ایجاد شده در صنعت آب و برق از سوی شرکت‌های مادر تخصصی، به دستور وزیر نیرو از طرح‌های ساز و کاری صنعت آب و برق کشور در هفته چهل و سوم پویش هرهفته- الف- ب- ایران رونمایی شد.

از این ۳۵ طرح ساز و کاری رونمایی شده، سه طرح مربوط به سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (ساتبا)، سه طرح مربوط به شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، هفت طرح مربوط به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، سه طرح مربوط به شرکت مدیریت شبکه برق ایران، ۶ طرح مربوط به شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران و ۶ طرح مربوط به شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور بوده و در حوزه ستادی وزارت نیرو نیز ۷ طرح ساز و کاری رونمایی شد.

Share