جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک از یک پراید در صومعه‌‎سرا | دستگیری ۴ متهم توسط پلیس

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ۷۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان صومعه‌‎سرا کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ۷۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان صومعه‌‎سرا کشف شد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری فرماندهی مرزبانی استان، حین پایش خودروهای عبوری در محور رودبار به رشت خودرو پراید حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در شهرستان صومعه‌سرا متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۷۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو مورد نظر جاساز شده بود، اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا ۴ متهم ۲۴.۴۴، ۴۵ و ۴۸ساله دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسن‌پور هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را افزایش امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: راه‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی تحت نظر پلیس قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم، بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام برمی‌دارد.

Share