حکم وزیر اقتصاد برای مدیر کل اسبق اقتصادی و دارایی استان گیلان؛

منصور مولایی پور عضو هیأت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، منصور مولایی پور را به عنوان عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شادا، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، منصور مولایی پور را به عنوان عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد.
در متن حکم صادره از سوی دکتر فرهاد دژپسند برای انتصاب مولایی می خوانیم:
نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی و با عنایت به مفاد ماده ۱۵ قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و مصوبه مورخ ۲۱ دی ماه سالجاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن سازمان، به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان “عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی” منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.
گفتنی است، منصور مولایی پور دارای مدرک دکترای علوم اقتصادی از دانشگاه فردوسی مشهد، سابقه خدمت در مناصب مختلف، از جمله مدیر کلی امور اقتصادی و دارایی استان گیلان را دارد.

Share