آیا داشتن یک تیم در این مسابقات خواسته زیادی بود!؟

منجیل، مهد قایقرانی اسلالوم جایی در لیگ ندارد!

آیا داشتن یک تیم در این مسابقات خواسته زیادی بود!؟ آیا نمی‌توانستیم با احیای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری منجیل که یک باشگاه ریشه دار و مردمی می‌باشد در این مسابقات شرکت کنیم؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اولین دوره لیگ قایقرانی اسلالوم ایران در حالی برگزار شد که گیلان نماینده ای نداشت.

منجیل خبر نوشت: بر این اساس فدراسیون قایقرانی طی بخشنامه‌ای از باشگاه‌های علاقه‌مند خواسته تا آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کنند.

باشگاه‌های علاقه‌مند تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه مهلت داشتند تا آمادگی خود را برای حضور در لیگ اسلالوم، به فدراسیون اعلام کنند.

این خبر در تاریخ هفتم بهمن ماه در خبرگزاری تسنیم درج گردید و بعد سال‌ها انتظار قایقرانان رشته اسلالوم خوشحال شدند که صاحب یک لیگ منظم و معتبر خواهند شد و هیئت‌های قایقرانی دست به کار شدند تا با قدرت در این مسابقات حضور یابند، اما متاسفانه شهر منجیل که مهد رشته قایقرانی اسلالوم در ایران می‌باشد و مقام‌های آسیایی و کشوری را در کارنامه خود دارد به دلایل نامشخص در این مسابقات حضور پیدا نکرد و قایقرانان این شهر در کمال تاسف فقط تماشاگر اولین دوره لیگ قایقرانی اسلالوم ایران بودند.

حال این سوال پیش می‌آید با وجود داشتن زمان‌کافی و حامیان مالی مردمی و دولتی، چرا و به چه دلیل قایقرانان شهرستان رودبار در اولین دوره لیگ برتر قایقرانی ایران حضور نداشتند؟

آیا داشتن یک تیم در این مسابقات خواسته زیادی بود!؟ آیا نمی‌توانستیم با احیای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری منجیل که یک باشگاه ریشه دار و مردمی می‌باشد در این مسابقات شرکت کنیم؟

لازم به ذکر است در اولین دوره لیگ اسلالوم ایران مجید جانباز از پیشکسوتان و قهرمانان قایقرانی منجیل بعنوان داور و همچنین اسفندیار شیرمحمدی از پیشکسوتان و مربیان با سابقه ایران و گیلان در نبود تیم منجیل در کمیته اجرایی مسابقات حضور داشتند.

امیدواریم ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار و مدیران مربوطه پاسخ قانع کننده‌ای را برای ورزشکاران و اذهان عمومی داشته باشند و برنامه ریزی اصولی نمایند تا در آینده شاهد اینگونه اتفاقات تلخ برای ورزش شهرستان رودبار نباشیم.

Share