آیت الله فلاحتی در دیدار وزیر آموزش و پرورش:

معلمان دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی کنند | باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی کنند و باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه امشب در دیدار وزیر آموزش و پرورش با تشکر فراوان از زحمات معلمان در ایام کرونا اظهار داشت: نظام آموزشی ما چه در مدارس و دانشگاه ها و چه در حوزه های علمیه الحمدلله با وجود شرایط کرونایی تعطیل نشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قبل از کرونا در روستاهای دور دست نیز معلمانی برای تدریس به دانش آموزان حضور می یافتند، گفت: اما حال که امروزه این شرایط فراهم نیست، می بایست از سایر راه ها برای آموزش استفاده کرد.

امام جمعه رشت عدم رویت استاد و معلم را از چالش های آموزش مجازی عنوان و خاطرنشان کرد: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی کنند و باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود.

آیت الله فلاحتی یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش را پیش بینی سازوکارهای لازم برای تربیت دانست و افزود: برای تربیت کودکان در مهدکودک ها اتاق فکری از اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل دهید.

محسن حاجی میرزایی نیز در این دیدار شبکه شاد را محیطی امن برای تبادل اطلاعات دانش آموزان عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ هزار کانال با محتوای دینی و فرهنگی در این شبکه تشکیل شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف اصلی ما این است که هیچ دانش آموزی از آموزش دور نماند و درسش را بخواند.

وی افزود: در کنار بستر شبکه شاد برای دانش آموزانی که به هر دلیل فاقد اینترنت یا وسایل ارتباطی هوشمند هستند، تاکید شده تمامی آن دانش آموزان ار راه های دیگری همچون تلویزیون، رادیو و بسته های آموزشی مورد آموزش کامل قرار گیرند.

Share