علی کریمی پس از ناکامی در انتخابات فدراسیون فوتبال؛

مشخص بود رأی نمی‌آورم اما آمدم تا بهانه دست برخی افراد نیفتد

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد، رئیس بعدی فدراسیون فوتبال کارهای اساسی برای فوتبال کشور انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علی کریمی بعد از ناکامی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: حضور فوتبالی‌ها در انتخابات رقم خورد که ما این کار را کردیم، اما طبیعتاً دیگر نشد. برای هاشمی و عزیزی خادم که به دور دوم رسیدند، آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم کسی که انتخاب می‌شود، کارهای اساسی برای فوتبال کشور انجام دهد.

«از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: به این خاطر در انتخابات حاضر شدم که پس فردا نگویند شرایط برای حضور فوتبالی‌ها مهیا شد، اما کسی نیامد. برای اینکه بهانه دست برخی‌ها نیفتد، این کار را کردم، وگرنه از ابتدا مشخص بود.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال با تشکر از افرادی که به او رأی دادند، بیان کرد: از این ۹ عزیز تشکر می‌کنم و خوشحالم در این انتخابات شرکت کردم. متوجه شدم ۹ نفر در مجمع بودند که دوست داشتند فوتبال تغییرات اساسی کند. رؤسای بعدی هم این عزیزان را اذیت نکنند و رویه حرفه‌ای را دنبال کنند. همانطور که همه چنین انتظاری دارند.

کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا این انتخابات پاک است یا خیر، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم و این را به وجدان دوستان واگذار می‌کنم. رأی این افراد برای من قابل احترام است و هر کسی حق رأی داشت. اگر من هم حق رأی داشتم و جای آن‌ها بودم، به کسی که دوست داشتم رأی می‌دادم. امیدوارم خیال رأی‌دهندگان راحت باشد و به فوتبال خیانت نکرده باشند.

Share