بازگشت سیددانش به کار با میلاد عدالت؛

مجری و تهیه کننده صداوسیما کرونا را شکست داد | استفاده از ماسک را فراموش نکنیم

سید رضا سید دانش مجری و تهیه‌کننده صداوسیما، کرونا را شکست داد و ویژه‌برنامه میلاد عدالت به مناسبت میلاد امیر مؤمنان حضرت علی(ع) و روز پدر با تهیه کنندگی سید رضا سید دانش امروز پخش میشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید رضا سید دانش فعال فرهنگی و رسانه‌ای و از تهیه‌کنندگان و مجریان برجسته صداوسیما، با انتشار پیامی در فضای مجازی، از بهبود حال خود و شکست کرونا خبر داد.

عضو شورای مشورتی صاحب‌نظران ارتباطات و رسانه کشور نوشت: به لطف خدای بزرگ و با دعای خیر همه و البته به مدد زحمتکشان عرصه سلامت و در جدالی سخت با کرونای منحوس، الحَمدُلِلَّه توانستم به وضعیت مطلوب برگردم.

مدیر سابق مرکز فرهنگی فجر، با تبریک میلاد مولای موحدان عالم و روز پدر به همه مردم شریف ایران گفت: در مدتی که دوران قرنطینه را سپری می‌کردم، خیلی از عزیزان با تماس تلفنی و ارسال پیام، ابراز محبت فرمودند که قدردان فرد فرد این بزرگواران هستم.

وی افزود: فقط خدمت آن عزیزانی که یادشان رفت و یا فرصت نکردند بنا به مشغله کاری، حتی تلفنی، حالی از حقیر بپرسند عرض می‌کنم: دوستان! کرونا، تلفنی منتقل نمی‌شود.

سید رضا سید دانش تقاضا کرد استفاده از ماسک را فراموش نکنیم و در پایان گفت: برای همه آرزوی سلامتی و شادکامی دارم و دعا می‌کنم مردم عزیز ایران در سال جدید، فقط خبرهای خوب بشنوند.

ویژه‌برنامه میلاد عدالت به مناسبت میلاد امیر مؤمنان حضرت علی(ع) و روز پدر با تهیه کنندگی سید رضا سید دانش امروز پخش میشود.

سایر عوامل این برنامه عبارت‌اند از:

نویسنده: محمد نوروزی

گویندگان: میلاد غیور، سیده فاطمه موسوی

ارزیاب: زهره خوش‌خلق

دستیار تهیه: مهستی فلاح‌پور

صدابردار: غلامرضا نصیری

ارتباطات مردمی: میترا تارخ

گزارشگران: داریوش محمدی، علی شمسایی

میلاد عدالت از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه)، هفتم اسفندماه به مدت ۱۲۰ دقیقه و به‌صورت زنده روی آنتن رادیو گیلان می‌رود.

 

Share