سرمایه گذار پروژه خواستار شد؛

لزوم تسریع در رفع موانع احداث دهکده تفریحی توریستی تورسنگ گالشکلام چمخاله

مهرابی اظهار کرد: دهکده تفریحی توریستی تورسنگ گالشکلام چمخاله دارای پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد است و ۴۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرابی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه در سوئد اقامت دارد و به عنوان یک سرمایه گذار پس از ۲۰ سال به محله خود در گالشکلام حضور یافته است، گفت: دهکده تفریحی توریستی تورسنگ گالشکلام چمخاله یکی از بهترین طرح های گردشگری گیلان خواهد بود.

این سرمایه گذار با بیان اینکه این مجموعه نیازمند چندصد میلیارد تومان اعتبار است، گفت: از سال ۹۴ این پروژه آغاز شده اما به دلیل بوروکراسی اداری و برخی مشکلات سرعت اجرای پروژه کافی نیست و در جلسه امروز راهکارهایی برای تسریع در اجرای پروژه ارائه شد.

مهرابی با قدردانی از پرویز محمدنژاد و رحیم حیدری فرماندار لنگرود افزود: مقرر شده است پس از تعطیلات نوروزی جلسه ای با حضور تمام مسوولان مربوطه برای رفع مشکلات پروژه برگزار شود.

این سرمایه گذار با بیان اینکه پروژه در سه فاز اجرایی میشود، گفت: در دهکده تفریحی توریستی تورسنگ گالشکلام چمخاله ۱۶۰ واحد اقامتی، هتل، کنگره مرکز، فضای تفریحی آبی، رستوران سنتی، آلاچیق …احداث می شود.

مهرابی گفت: همه آنچه که برای یک پروژه تفریحی توریستی لازم است توسط مشاورین طرح در آن دیده شده و برای بالغ بر ۱۵۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می شود.

وی با بیان اینکه تقاضای اصلی من تسریع در رفع مشکلات است، اظهار کرد: به خاطر حفاری جهت انشعاب گاز این پروژه به مشکل برخورده و وصل کردن انشعاب آب، گاز و صدور پروانه بزرگترین خواسته من است و باتوجه به تورم موجود در ایران خواستار عدم تعطیلی پروژه هستم.

مهرابی در پایان اظهار کرد: دهکده تفریحی توریستی تورسنگ گالشکلام چمخاله دارای پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد است و ۴۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مقرر شد در سال ۱۴۰۰ این پروژه با تشکیل کارگروه رفع موانع تولید به طور جدی مشکلات پروژه در دستور کار قرار بگیرد و موانع آن برطرف شود.

Share