نماینده مردم رشت و خمام در مجلس تأکید کرد:

لزوم تاکید بر همسان‌سازی حقوق | من از طرفداران همسان‌سازی حقوق بوده و هستم

سید علی آقازاده با تاکید بر لزوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین کشوری، لشکری و تامین اجتماعی گفت: من از طرفداران همسان‌سازی حقوق بوده و هستم، علاوه بر آن حقوق‌های نجومی یعنی فاصله حداکثر بگیران و حداقل بگیران را قبول نداشته و ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر لزوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین کشوری، لشکری و تامین اجتماعی گفت: من از طرفداران همسان‌سازی حقوق بوده و هستم، علاوه بر آن حقوق‌های نجومی یعنی فاصله حداکثر بگیران و حداقل بگیران را قبول نداشته و ندارم چرا که معتقدم تعادل و عدالت باید در حقوق اعمال شود.

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به طرح همسان‌سازی حقوق، اظهار کرد: همسان‌سازی حقوق از گذشته مطرح بوده و در سال جدید نیز اقداماتی صورت گرفته و صراحتا اعلام می‌کنم من از طرفداران همسان‌سازی حقوق بوده و هستم.

وی با تاکید بر لزوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین کشوری، لشکری و تامین اجتماعی افزود: این مسئله از سال گذشته مطرح و اقداماتی صورت گرفته و ادامه دارد، من از طرفداران همسان‌سازی حقوق بوده و هستم، علاوه بر آن حقوق‌های نجومی یعنی فاصله حداکثر بگیران و حداقل بگیران را قبول نداشته و ندارم چرا که معتقدم تعادل و عدالت باید در حقوق اعمال شود.

نماینده مردم رشت و خمام با تاکید بر اینکه برای شاغلین و بازنشستگان باید همسان‌سازی و تعدیل منطقی انجام بگیرد، تصریح کرد: به طور جدی پیگیر این موضوع بوده و خواهم بود اما مسئله‌ای که برخی‌ها مطرح می‌کنند این است که چرا امضا نماینده در بعضی‌طرح‌ها نیست در صورتی که دوستان باید بدانند در موضوعات مختلفی که امضاء گرفته می‌شود وقتی امضاها به حد نصاب رسید در مسیر قانونی قرار گرفته و نیاز به امضای بیشتر نیست.

آقازاده با بیان اینکه برخی از موضوعات با تعداد معدود امضا نیز وجاهت بررسی پیدا کرده و دیگر نیازی به امضاهای بیشتر برای ورود به رای گیری نیست، گفت: همه طرح‌ها را همه نمایندگان امضا نمی‌کنند و این کار نشده و نیازی هم نیست، لذا عدم امضا اولیه به معنی مخالفت با طرح نیست چه بسا کسانی که امضا می‌کنند اما در رای دهی نظر دیگری می‌دهند.

وی با اشاره به فرایند قانونی موضوعات، برای بررسی در مجلس گفت: اینجور نیست که امضا کنندگان این موضوعات حتما رای مثبت داده و یا کسانی که امضا نمی‌کنند مخالفند خیر، این موضوع روال قانونی خود را دارد.

Share