مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تاکید کرد:

لزوم بازنگری و به روزرسانی قوانین و مقررات حوزه ایثارگران | شاهد گشایش در رفع مشکلات هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، با بیان اینکه شاهد گشایش در رفع مشکلات جامعه هدف از جمله پرداخت مطالبات و اجرای قوانین مغفول مانده هستیم، گفت: امسال بسیاری از قوانین حمایتی ایثارگران که از سال های گذشته بر زمین مانده بود، اجرایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عبدالله پاکاری در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان که با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل حوزه ستادی معاونت تعاون و مدیران بنیاد کیلان برگزار شد، حضور مدیران مرکز در استان ها را یک فرصت مغتنم دانست و اظهار کرد: بی تردید کمک مدیران بنیاد اجرای ماموریت ها را تسریع و تسهیل می کند.

پاکاری با اشاره به وجود تنگناهای بودجه ای در کشور، افزود: علیرغم همه موانع و مشکلات، منحنی حرکت بنیاد در فرایند اجرای ماموریت ها مثبت بوده که نتیجه برنامه های تحولی و پیگیری های مستمر مدیریت جدید است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، با بیان اینکه شاهد گشایش در رفع مشکلات جامعه هدف از جمله پرداخت مطالبات و اجرای قوانین مغفول مانده هستیم، گفت: امسال بسیاری از قوانین حمایتی ایثارگران که از سال های گذشته بر زمین مانده بود، اجرایی شد که از جمله آن می توان به ماده ۳۸ و همسان‌سازی و پرداخت بدهی مراکز درمانی و تحصیل در دانشگاه اشاره کرد.

پاکاری، از افتتاح گیشه بانک دی در پنج اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌ها خبر داد و اضافه کرد: این گیشه ها در افزایش رضایتمندی ایثارگران و تسریع در رفع مشکلات آنان موثر است.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات حوزه ایثارگران استان همگام با بنیاد مرکز پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: امروز ظرفیت خوبی در تشکل های ایثارگری و ایثارگران شاغل در دستگاه ها وجود دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان همچنین بر بازنگری و به روزرسانی قوانین و مقررات حوزه ایثارگران تاکید کرد و یادآور شد: در سال جاری با شیوع بیماری کرونا مواجه بودیم، اما نه تنها محدودیتی در برنامه های فرهنگی بنیاد استان ایجاد نشد، بلکه شاهد نفوذ و اثرگذاری بیشتر این برنامه ها در جامعه بودیم که در نهایت منجر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.

Share