رییس اداره منابع طبیعی ماسال در گفتگو با دیارمیرزا:

قطع ۲۵ اصله درخت جنگلی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد | چوب‌های قطع شده به فروش می‌رسد

صفی‌نژاد با بیان اینکه قطع درختان جنگلی بسیار تاسف برانگیز است، اظهار کرد: اما برای جلوگیری از هدر رفت بیشتر منابع طبیعی محموله قطع شده درختان جنگلی را به اداره شهرستان منتقل کردیم و به زودی جهت فروش به مزایده گذاشته خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ماسال در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در رابطه با قطع درختان حاشیه جاده ییلاقی ماسال با اشاره به اینکه موضوع قطع ۲۵ اصله درخت جنگلی در حاشیه جاده ییلاقی ماسال، به نیروهای امنیتی و انتظامی اطلاع داده شده است، تصریح کرد: پیگیری‌ها در این خصوص ادامه دارد و قطعا با افراد متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

ولی‌اله صفی‌نژاد با بیان اینکه این اتفاق به شدت افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است، گفت: برای جبران خسارتی که به منابع طبیعی وارد شد، به تعداد درختان قطع شده در این منطقه چاله کنی صورت گرفت و تا دو روز آینده به اتفاق مسوولان محلی و شهری نهال کاری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علت و انگیزه متخلفین انتقام گیری از منابع طبیعی بود، افزود: چنین حرکت‌هایی ناشی از برخورد‌های قاطع منابع طبیعی در برابر قاچاق چوب، و حفظ و حراست از میراث طبیعی است.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ماسال با بیان اینکه قطع درختان جنگلی بسیار تاسف برانگیز است، اظهار کرد: اما برای جلوگیری از هدر رفت بیشتر منابع طبیعی محموله قطع شده درختان جنگلی را به اداره شهرستان منتقل کردیم و به زودی جهت فروش به مزایده گذاشته خواهد شد.

Share