دیارمیرزا گزارش می دهد؛

علیرضا تاج شهرستانی کاندیدای شورای رشت شد | رضویان، تاج شهرستانی و قویدل هم آمدند

گزارش دیارمیرزا حاکی از این است که در ششمین روز از نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در رشت چند چهره شناخته شده ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در ششمین روز از نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در رشت چند چهره شناخته شده ثبت نام کرده اند.

سیدحسین رضویان ذاکر اهل بیت، مجری شبکه باران، کارمند شرکت آب منطقه ای گیلان و فعال حوزه رسانه که پیش از این از تصمیم خود برای حضور در رقابتهای انتخاباتی خبر داده بود امروز با حضور در فرمانداری رشت به طور رسمی برای انتخابات شورای ششم رشت نام نویسی کرد.

رضویان که دانش آموخته مدیریت و دانشجوی دکترای تخصصی علوم سیاسی است در یکی از آخرین اظهار نظرهای اینستاگرامی خود نوشته بود:ما شهری می‌خواهیم که در آن حرف مردم در جریان باشد نه چیز دیگر.
رضویان در رزومه خود کارشناسی امور بازرگانی آب منطقه ای گیلان، هفت سال مدیریت دفتر روابط عمومی و دبیری شورای اطلاع رسانی وزارت نیرو، دبیری کمیسیون سرمایه گذاری توریسم منابع آب گیلان همچنین سردبیری هفته نامه رخداد گیلان را دارد.

وی از طراحان، نویسندگان و مجریان شناخته شده شبکه باران است که برنامه های اجتماعی، مذهبی، سیاسی همچون هشتگ جوونی، سحرهای ماه مبارک رمضان، با نمایندگان و ادوار انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد.

مهرداد ورزلدوست مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز دیگر داوطلب صحنه انتخابات بود که در ششمین روز از نام نویسی به طور رسمی وارد گود انتخابات شد.

ورزلدوست که رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام رشت را نیز برعهده دارد، در انتخابات شورای پنجم رشت ۱۰ هزار و ۴۳۹ رای کسب کرده بود.

 علیرضا تاج شهرستانی کمدین محبوب و بازیگر شناخته شده گیلانی نیز که روز گذشته ثبت نام او در انتخابات به دلیل کمبود مدارک ناقص مانده بود، امروز به طور رسمی با تکمیل مدارک برای شرکت در انتخابات شورای ششم رشت نام نویسی کرد.

تاج شهرستانی که در سریال جایزه با نقش “ولی شکوفه سرایی” به عنوان عضو شورای شکوفه سرا بر سر زبانها افتاده اینبار شانس خود را برای حضور در شورای رشت آزمایش کرده است.

پوریا قویدل دانش آموخته مدیریت برنامه ریزی فرهنگی، دانشجوی ارشد مدیریت دولتی، کارمند نهاد کتابخانه های عمومی استان گیلان”مسئول انجمن کتابخانه های عمومی استان” برای حضور در انتخابات نام نویسی کرد.

قویدل پس از ثبت نام در انتخابات شورای ششم رشت گفته است که “سوگند یاد می کنم، در مقابل خیانت، صبرم کم….در مقابل مظلوم، انسانیتم زیاد …برای خدمت به مردم، خادم ….در مقابل پول های کثیف شریف …و برای آبروی شهرم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنم.

Share