فرماندار رضوانشهر؛

دهیاران برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش نمایند

محمود قاسمی روز یکشنبه هفدهم اسفندماه در همایش دهیاران بخش پره سر، از دهیاران این شهرستان خواست با رعایت اصل بی‌طرفی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی روز یکشنبه هفدهم اسفندماه در همایش دهیاران بخش پره سر، از دهیاران این شهرستان خواست با رعایت اصل بی‌طرفی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش نمایند.

وی گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌های موجود برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند همراه با مشارکت حداکثری مردم بهره گرفت.

قاسمی با اشاره با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها، گفت: ساخت و سازها در روستاها باید مجوز داشته باشد و از احداث بنا در حریم رودخانه‌ها جلوگیری و با تخلفات برخورد شود.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه توجه به روستاها از راهبردهای اصلی دولت تدبیر و امید بوده است، گفت: روستاها یکی از مهمترین پایگاه‌های تولید و رفع نیازهای اساسی جامعه هستند که تقویت زمینه‌ها و توانایی‌های جامعه روستایی می‌تواند منجر به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار شود.

قاسمی گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی خدمات خوبی را در شهرستان ارائه نموده است که یکی از خدمات دولت تدبیر و امید در سال ۹۹ در حوزه برق‌رسانی می‌باشد که حدود ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها در حوزه آسفالت بافت روستایی می‌باشد که در سال ۹۹ بیش از ۵ کیلومتر آسفالت معابر بافت روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال انجام شده است.

قاسمی همچنین در ادامه بر پیگیری امورات روستایی در زمینه‌های مختلف از جمله پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اشتغالزا و همچنین وظایف محوله در راستای توسعه عمران و آبادانی روستایی تاکید کرد.

Share