رمضانپور نرگسی تاکید کرد؛

در انتخابات شورا شرکت نخواهم کرد | هنوز سنگر معلمی را از ما نگرفته‌اند

رمضانپور با بیان اینکه بنده در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت شرکت نخواهم کرد، گفت: اگر عمری باقی باشد در سنگر دیگری شرکت خواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: بر اساس قانون اساسی که خون‌بهای است، قانون شوراهای اسلامی را داریم که پیش از دولت اصلاحات مغفول مانده بود اما فرصتی به وجود آمد تا دموکراسی به مرحله اجرا در بیاید. بنده با توجه به تجاربی که در هر دو مجلس شورای اسلامی و شورای شهر دارم، معتقدم نمایندگان مردم جه در مجلس و چه در شورا باید دارای مؤلفه‌هایی شامل تعهد، تخصص، تجربه، مردم‌داری، حفظ کرامت انسانی، دارای قدرت تعامل و… باشند، نمایندگان مردم می‌توانند با حسن خلق خود مردم را نسبت به نظام باورمند کنند. رفتارهای نمایندگان مردم می‌بایست ثابت کند منافع شخصی، گروهی و سیاسی نباید در اقدامات آن‌ها دخیل باشد.

احمد رمضانپور نرگسی تأکید کرد: وقتی به عنوان نماینده مردم پذیرفته شدیم نباید نگاه سیاسی خود را به مسائل کاری خودمان دخالت دهیم. بنده از تمامی افرادی که در حوزه‌های مختلف حضور دارند و ویژگی لازم برای خدمت به مردم را دارند بیایند و ثبت‌نام کنند و حافظ منافع مردم باشند.

وی با بیان اینکه بنده در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت شرکت نخواهم کرد، گفت: اگر عمری باقی باشد در سنگر دیگری شرکت خواهم کرد. هنوز سنگر معلمی را از ما نگرفته‌اند و تا آخرین روز یعنی ۱۴ مرداد در این زمینه تلاش خواهم کرد. همچنین از مردم شریف شهرم بابت تمام نواقص عذرخواهی می‌نمایم.

Share