سردار حسین دهقان در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت حسن عشوری؛

جوانان ما اثبات کرده اند که در مسیر ولایت علوی حاضر هستند هر هزینه ای را بپردازند

مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی با اشاره به مظلومیت شیعیان و ظلم دشمنان و استکبار جهانی تصریح کرد: جوانان ما اثبات کرده اند که در مسیر ولایت علوی حاضر هستند هر هزینه ای را بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار حسین دهقان در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت حسن عشوری با تاکید بر اینکه ملت ما این شایستگی را داشت که خداوند لیاقت دفاع از اسلام را در این مقطع زمانی به آنها بدهد، افزود: ملت ایران ملت برگزیده ای هستند که ۱۴۰۰ سال پس از بعثت، مردم تحت رهبری امام و ذیل پرچم رهبری حکومتی را مستقر کرده اند که بر اساس اسلام حکومت می شود‌.

مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی با اشاره به مظلومیت شیعیان و ظلم دشمنان و استکبار جهانی تصریح کرد: جوانان ما اثبات کرده اند که در مسیر ولایت علوی حاضر هستند هر هزینه ای را بپردازند و این آرزو را داشته اند که این حکومت تا جایی ادامه یابد که پرچم را به دست امام زمان(عج) بسپارند.

وی با تاکید بر اینکه این جوانان فرزند علی ابن ابی طالب و امام حسین (ع)هستند، افزود: آنها با مکتب اهل بیت رشد کرده اند.

دهقان با بیان اینکه شهدا علاوه بر اهل بیت دوستدار خانواده هم بوده اند، گفت: ان ها قبل از شهادت پرواز کرده اند و رنگ و بوی الهی گرفته اند.

وی افزود: دغدغه ما این است که ارزشهایی که شهدا به خاطر آن شهید شده اند از بین برود و درخشش آن را کمرنگ کند.

دهقان شهدا را شاهد زنده نامید و گفت: خون شهدا افشاگر، رسواکننده و تسهیلگر است و انشاالله که ما نزد شهدا شرمنده نباشیم و شهادت نصیب ما شود‌.

Share