رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

جان‌باختن ۳ نفر بر اثر تصادف شدید در محور حسن‌رود | برخورد پژو پارس با بلوار و دو کامیون!

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن ۳ نفر بر اثر تصادف سواری پژو پارس با بلوار وسط جاده و ۲ دستگاه کامیون در محور حسن‌رود خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن ۳ نفر بر اثر تصادف سواری پژو پارس با بلوار وسط جاده و ۲ دستگاه کامیون در محور حسن‌رود خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری با بیان این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور حسن‌ورد، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس ار حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در محورحسن رود مقابل گمرک منطقه آزاد با بلوار وسط جاده برخورد کرده است افزود: در این حادثه سواری پژو پارس از اصابت به بلوار تعادل خودرو را از دست داده و با دو دستگاه کامیون که در شانه خاکی متوقف بودند، برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: در این تصادف سرنشینان ۲۹، ۳۳ و ۳۷ساله سواری پژو پارس به علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی سواری پژو پارس اعلام کردند.

سرهنگ صفاری در پایان خاطرنشان کرد: با کاهش سرعت و رانندگی به دور از شتاب‌زدگی می‌توانیم جاده‌ها را برای همه کاربران چرخه ترافیک ایمن کنیم.

Share