تعویض یا خرید تاچ ال سی دی سامسونگ S20 PLUS

سایت موبایل کمک علاوه بر اینکه تعمیر قطعات موبایل و تاچ ال سی دی S20 PLUS و دیگر گوشی های هوشمند را انجام می دهد، همچنین ضمانت خدمات خود و اصل بودن قطعات خود را هم تضمین می کند.

مهمترین قسمت هر گوشی موبایل که در زیبایی آن و جذب علاقمند بیشتر بسیار اهمیت دارد صفحه نمایش آن هست. صفحه نمایش هر گوشی هم براساس تاچ و ال سی دی آن و کیفیت ساخت آن و موارد دیگر ارزیابی می شود. گوشی هوشمند اس ۲۰ پلاس با داشتن یک تاچ ال سی دی گران اگر دچار خرابی یا شکستگی شود هزینه تعمیر آن و یا حتی خرید تاچ ال سی دی S20 PLUS می تواند با هزینه زیاد انجام  شود.

البته شما نباید نگران نباشید که با هر شکستگی صفحه به این فکر کنید که احتمالا تاچ ال سی دی گوشی دچار آسیب شده است. شاید این مورد فقط در قسمت گلس رخ داده باشد که با هزینه بسیار کمتری تعمیر و تعویض انجام می شود.

اما اگر شما از جایی قطعه تاچ ال سی دی S20 PLUS را خرید کنید که از اصل بودن آن اطلاعی ندارید، می توانیم بگوییم که شما دچار اشتباه بزرگی شده اید. ما به شما پیشنهاد می کنیم همیشه از جایی قطعات موبایل را خرید کنید که بدانید قطعه یک گارانتی کامل و تضمین اصالت کالا را همراه خود داشته باشند.

سایت موبایل کمک علاوه بر اینکه تعمیر قطعات موبایل و تاچ ال سی دی S20 PLUS و دیگر گوشی های هوشمند را انجام می دهد، همچنین ضمانت خدمات خود و اصل بودن قطعات خود را هم تضمین می کند. این شرکت به عنوان بهترین شرکت گارانتی کننده قطعات موبایل معرفی شده است.

مشخصات و ویژگی های تاچ ال سی دی S20 PLUS سامسونگ

صفحه نمایش بسیار قدرتمند این گوشی هوشمند سامسونگ از یک صفحه لمسی خازنی Dynamic AMOLED ساخته شده است. که دارای ۱۶ میلیون رنگ می باشد. صفحه نمایش این موبایل ۹۰% ابعاد ۱۴۴۰ در ۳۲۲۰ پیکسل را دربرگرفته است. سامسونگ همانند دیگر گوشی های خود برای صفحه نمایش این گوشی از گوریلا گلس ۶ استفاده کرده است.

با توجه به کیفیت این گوریلا گلس و همچنین گران بودن قیمت تاچ ال سی دی S20 PLUS، باز هم باید همیشه مراقب باشید تا دچار شکستگی نشود. ویژگی دیگر ال سی دی اس۲۰ پلاس داشتن گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار هست. البته این مقاومت برای ۱.۵ متر و تحمل در ۳۰ دقیقه زیر آب می باشد.

بررسی قیمت تاچ ال سی دی S20 PLUS سامسونگ

احتمالا با بررسی قیمت تاچ و ال سی دی پرچم دار سامسونگ در سال ۲۰۲۰ شما متوجه می شوید که تا حدوددی قیمت ها متفاوت خواهد بود. دلیل آن می تواند کیفیت آن و اصل یا تقلبی بودن آن باشد. حتما در هنگام خرید سعی کنید با پشتیبانی آن فروشگاه تماس بگیرید و در مورد نوع قطعه با او صحبت کنید.

اما اگر دنبال مجموعه ای هستید که هم کار تعویض را به ضمانت و فروش قطعه را با گارانتی انجام دهد ما به شما مجموعه موبایل کمک را پیشنهاد می کنیم. همچنین در صورتی که شما قصد داشته باشید کار تعمیر هر قسمت از قطعات موبایل را انجام دهید و کار را به این مموعه بسپارید، می توانید از پیک رایگان آن هم استفاده کنید.

گرچه اگر هر نوع قطعات موبایل را از این مجموعه خرید کنید می توانید بدون دادن هزینه حمل و نقل کاملا رایگان در محل، قطعات را دریافت کنید.

Share