دبیر هیات بسکتبال گیلان خبر داد:

بسکتبال گیلان یک گام به سوپرلیگ نزدیک‌تر شد

امین یزدانی گفت: تیم «خانه بسکتبال صومعه‌سرا» نماینده شایسته استان گیلان در جمع ۸ تیم صعودکننده به مرحله حذفی گروه شمال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دبیر هیات بسکتبال استان گیلان گفت: تیم «خانه بسکتبال صومعه‌سرا» نماینده شایسته استان گیلان در جمع ۸ تیم صعودکننده به مرحله حذفی گروه شمال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

امین یزدانی با اشاره به برگزاری مرحله اول پلی‌آف لیگ یک در اراک اظهار داشت: «خانه بسکتبال صومعه‌سرا» در آخرین دیدار خود توانست برابر «آویژه صنعت پارسا» در دو دیدار رفت و برگشت با نتایج ۵۷-۵۹ و ۷۶-۸۵ حریف مشهدی را از پیشِرو بردارد.

وی افزود: ملوان بندر انزلی دیگر نماینده استان گیلان در مرحله پلی‌آف بود که برابر میزبان و حریف قدر این سری از مسابقات قرار گرفت و با شکست در دو دیدار رفت و برگشت از راهیابی به مرحله بعد بازماند تا شاگردان «محمدرضا آقاکوچکی» در «خانه بسکتبال صومعه‌سرا» تنها تیمِ گیلانی در مسیر صعود به لیگ برتر بسکتبال باقی بمانند.

یزدانی ادامه داد: تیم‌های مهرام تهران، مدرسه بسکتبال آتشی، خانه بسکتبال کرمانشاه، خانه بسکتبال کردستان، دانش‌فراز البرز، شهرداری نوین گرگان و نبوغ اراک دیگر تیم‌های صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک هستند و «صومعه‌سرا» بزودی مقابل تیم مدرسه بسکتبال آتشی صف‌آرایی خواهد کرد.

Share