حسین دهقان در جمع مردم تالش؛

برای خدمت به مردم، به میدان آمدم | مردم از مسئولان اقتدار و اعتماد می‌خواهند

مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی دردیدار با جمعی از مردم تالش گفت: برای پیگیری مشکلات و کمک به مردم پای به میدان گذاشتم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین دهقان در دومین روز از سفر خود به گیلان به تالش رفت و با جمعی از مردم لیسار بخش کرگانرود این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی هدف از سفر به گیلان و شهرستان تالش را بازدید میدانی از مناطق مختلف و بررسی مسایل عنوان کرد.

سردار حسین دهقان با تاکید برحفظ وحدت و انسجام ملی افزود: جامعه ما نیاز به آرامش دارد و مردم از مسئولان اقتدار و اعتماد می‌خواهند.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه برای خدمت به مردم تلاش میکنم تصریح کرد: برای پیگیری مشکلات و کمک مردم به میدان آمدم و آینده را خواهیم ساخت.

سردار حسین دهقان با اشاره به اینکه شنیدن مشکلات و پای صحبت مردم نشستن یکی از وظایف ماست گفت: با توجه به ظرفیت جوانان با استعداد، حمایت از نخبگان و فرهیختگان در توسعه همه جانبه کشور نقش موثری دارد.

دهقان در ادامه با اشاره به ظرفیت های شهرستان تالش گفت: اینکه می گویند تالش باید خودش را اداره کند، معتقد مردمان این دیار می توانند نه تنها این شهرستان بلکه بخش عظیمی از نیاز کشور را تامین کنند و وقتی محصولات درختی، شالیزار، بندر، دریا، طبیعت داریم و در زمینه بومگردی و گردشگری ظرفیت های بالایی داریم همه اینها بسیار ارزشمند است و به توسعه این منطقه و اطراف می تواند بسیار کمک نماید.

وی بیان کرد: در آغاز سده جدید و در پیگیری برای اجرا و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید با تکیه بر چهار دهه گذشته یک آغاز متفاوت را تجربه کنیم حرکتی به سوی موفقیت با حضور تمام عیار مردم با یک صدا و با عزم و اراده قاطع و در این مسیر باید از همه مواهبی که خدا خلق کرده به بهترین نحو بهره گرفته و آینده ای بهتر را رقم بزنیم.

تالش۲۴ با انتشار تصاویری از سخنرانی سردار دهقان کاندیدای ریاست جمهوری در جمع تعدادی از نخبگان و فعالین اقتصادی و اجتماعی منطقه غرب گیلان نوشت که جلیقه تالشی به سردار دهقان اهدا شده است.

 

Share