شهردار رشت در برنامه تلویزیونی لوجنک؛

با یک برنامه منسجم و مدون به پیشواز ۱۴۰۰ می رویم | تا ۱۵ اسفند قادر به اجرای آسفالت نیستیم

شهردار رشت گفت: طرح جامع سیما، منظر شهر رشت با برنامه زمانبندی در حال تدوین است و با یک برنامه منسجم و مدون به پیشواز سال ۱۴۰۰ می رویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محمد احمدی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام علی (ع) به اقدامات شهرداری رشت در آستانه روز درختکاری و سال نو اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت برنامه‌هایی را هرساله در روز درختکاری و همچنین در آستانه سال نو برای توزیع نهال رایگان، گل کاری، رنگ‌آمیزی جداول، نورپردازی سطح شهر و نصب المان‌های مرتبط با نوروز اجرایی می‌کند.

شهردار رشت به تدوین برنامه‌های فرهنگی به مناسبت نوروز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم در تلاش هستیم تا با یک برنامه منسجم و مدون به پیشواز سال ۱۴۰۰ برویم و سبب شادی و نشاط همشهریان شویم.

سید محمد احمدی با بیان اینکه به دنبال تکمیل پروژه‌های عمرانی در حال اجرا برای تا قبل از شروع سال نو هستیم بیان داشت: معابر سطح شهر از نظر آسفالت دارای مشکل بوده و مستلزم ساماندهی هستند.

وی افزود: دوست نداریم باعث تکدر خاطر همشهریان شویم و خودمان را موظف می‌دانیم تا مشکلات را رفع کنیم.

شهردار رشت با اشاره به اقدامات شهرداری برای تهیه قیر اذعان کرد: در این راستا رایزنی‌هایی لازم انجام شده و برنامه ریزی‌های اولیه صورت پذیرفته است اما به دلیل شرایط جوی تا ۱۵ اسفند قادر به اجرای آسفالت نیستیم.

وی ضمن عذرخواهی از مردم بابت کاستی‌های موجود گفت: قول می‌دهیم که با مناسب شدن وضعیت آب و هوایی کاستی‌ها را جبران کنیم. طبق پیش بینی هواشناسی از ۱۵ اسفند شرایط برای اجرای آسفالت مهیا خواهد شد و آسفالت معابری که نیاز اضطراری به آسفالت دارند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار رشت به مشکلات پل‌های مکانیزه عابر پیاده اشاره کرد و افزود: پنج پل مکانیزه در سطح شهر داریم که متاسفانه تجهیزات این پل‌ها مکرراً مورد سرقت قرار می‌گیرند.

وی به خرابی پل مکانیزه تقاطع جانبازان اشاره کرد و بیان داشت: با پیمانکار وارد مذاکره شده‌ایم و تا عید نوروز مشکلات این پل رفع خواهد شد.

احمدی ادامه داد: درصدد هستیم تا قراردادی برای حفظ و نگهداری پل‌های مکانیزه منعقد کنیم تا مشکل این پل‌ها را برای همیشه حل کنیم.

سید محمد احمدی همچنین به وضعیت زیباسازی شهر اشاره کرد و گفت: طرح جامع سیما، منظر شهر رشت با برنامه زمانبندی در حال تدوین است و پس از اخذ مجوزهای لازم از شورای اسلامی شهر رشت اجرایی می‌شود

Share