فرماندار آستارا خبر داد؛

اعضای ستاد انتخابات آستارا مشخص شدند | ثبت نام از داوطلبان انتخابات به ۴ روش

طی احکامی اعضای ستاد برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آستارا منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا به مناسبت انتخابات ۱۴۰۰ با خبرنگاران این شهرستان برگزار شد.

 عباس صابر با اشاره به زمان بندی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در هجدهم اسفند ۹۹ به دستور وزیر کشور شروع انتخابات کلید خورد و اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: از ۲۰ اسفند ۹۹ ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر آستارا و لوندویل تا پایان وقت اداری ۲۶ اسفند ۹۹ در محل فرمانداری آستارا انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به روش های ثبت نام داوطلبان گفت: ۴ روش ثبت نام از طریق نرم افزار موبایل، نرم افزار رایانه(دسکتاپ)، دفاتر پیشخوان دولت و به صورت حضوری با مراجعه به فرمانداری انجام خواهد شد.

فرماندار آستارا با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان گفت: با احکام جداگانه اعضای ستاد انتخابات ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا به این ترتیب مشخص شد:

۱.عباس صابر رئیس هیئت اجرایی انتخابات
۲. سید سعید میر قربانی رئیس کمیته آموزش و دبیر اجرایی
۳. آرش جوهری مسئول اطلاع رسانی
۴. رسول صدق آمیز حقیقت دبیر امور اجرایی
۵. بابک باستانی مسئول آموزش و بررسی قوانین و شکایات
۶. سعید میر قربانی مسئول حراست و استعلامات
۷.سحر مافی مسئول مالی و پشتیبانی
۸.کیومرث قاضی پور مسئول فناوری اطلاعات
۹.میلاد میزانگر مسئول اخبار و اطلاعات و مشارکت حداکثری

صابر با اشاره به ترکیب هیئت های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: به ترتیب اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ۱.جاوید لقمان نیا (رئیس)
۲.عادل ظفری
۳.جاوید نیک زاد
۴.علی طبیب زاده
۵.کاظم سیدی و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی بخش مرکزی:
۱. پاشا سماپور (رئیس)
۲.حسن ضارب (عضو)
۳.مجید پوربایرام (عضو) و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی بخش لوندویل؛ ۱. حسین زرخواه (رئیس)
۲.التفات بنی بایرامی (عضو)
۳.محمد امامی (عضو) با احکام جداگانه منصوب شدند.

وی بیان کرد: همچنین ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد و محل ثبت نام شوراهای اسلامی روستاهای بخش لوندویل در بخشداری لوندویل و روستاهای بخش مرکزی در فرمانداری آستارا انجام خواهد شد.

Share