شهردار کومله خبر داد؛

آغاز اجرای طرح استقبال از بهار شهرداری کومله جهت آماده سازی سیما و منظر شهری برای نوروز سال ۱۴۰۰

شهردار کومله گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز طرح استقبال از بهار شهرداری کومله به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای شروع سال جدید درمناطق مختلف سطح شهر اجرا می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی پور از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار شهرداری کومله جهت آماده سازی سیما و منظر شهری برای نوروز سال ۱۴۰۰ خبر داد.

شهردار کومله با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز طرح استقبال از بهار شهرداری کومله به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای شروع سال جدید درمناطق مختلف سطح شهر اجرا می گردد.

مهدی پور افزود: در این طرح واحدهای مختلف شهرداری از جمله زیباسازی ، تاسیسات،امور شهری،خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی و حمل و نقل تا پایان اسفند نسبت به رفع مشکلات شهری اقدام کرده و منظر عمومی شهر را برای استقبال از بهار آماده می کنند.

وی افزود: ترمیم آسفالت، رنگ آمیزی جداول، نصب پایه چراغ های روشنایی و رفع خاموشی ها، لایروبی انهار، رنگ آمیزی سرعتگیرها ، نصب علائم راهنمایی و رانندگی ساخت المان نوروزی، تجهیز ماشین آلات واحد موتوری و اجرای طرح محله بندی جهت نظافت تمامی نقاط شهر از خاشاک و نخاله از جمله فعالیت های این طرح است.

وی تصریح کرد از زمان آغاز این طرح هر هفته طی جلسه ای اقدامات انجام شده با حضور کلیه اعضای ستاد بررسی و نیازها شناسایی سریعاً مرتفع خواهد شد.

Share