حجت الاسلام مرتضوی به شورا راه یافت

یاسر کریم بخش از عضویت در شورای شهر انزلی معلق شد

با تعلیق «یاسر کریم بخش»، عضو جوان شورای شهر انزلی با حکم دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان «حجت الاسلام سید ابراهیم مرتضوی» به عنوان عضو دوم علی البدل به جمع شورانشینان پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر دوشنبه یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر انزلی با دستور کار معرفی عضو علی البدل این شورا و به صورت فوق العاده و علنی در محل شورای شهر تشکیل شد.

در این جلسه در راستای اجرای ماده ۷ قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و به موجب نامه فرمانداری انزلی جهت جایگزینی عضو علی البدل شورای شهر، «حجت الاسلام سید ابراهیم مرتضوی» به عنوان عضو جدید هفت نفره شورای شهر انزلی در آخرین ماه‌های فعالیت شورای پنجم به تیم هفت نفره شورا ملحق شد.

این دومین تغییر در شورای شهر انزلی است و پیش از این «امیر احمدی فرد» رئیس اسبق شورای شهر انزلی به دلیل حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داده و «تهمتن وکیل منفرد» به عنوان عضو علی البدل اول جایگزین وی شده بود.

با توجه به رأی صادره از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی انقلاب شهرستان انزلی مبنی بر معلق شدن «یاسر کریم بخش» از تمامی امور مربوطه شورا، «حجت الاسلام مرتضوی» نیز به عنوان عضو دوم علی البدل به صورت رسمی معرفی و آغاز به کار کرد.

Share