رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان خبر داد:

کشف ادکلن‌های قاچاق در رشت | متهم ۴۹ساله به مرجع قضایی معرفی شد

سرهنگ ارحام عفت‌دوست، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف بیش از هزار عدد ادکلن قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف بیش از هزار عدد ادکلن قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ ارحام عفت‌دوست مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از وجود لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یک انبار واقع در جاده سنگر به رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع، مکان مورد نظر شناسایی شد افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

این مقام انتظامی به کشف هزار و ۱۹۳ عدد انواع ادکلن خارجی قاچاق در بازرسی از این انبار اشاره کرد و اذعان داشت: متهم ۴۹ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عفت‌دوست گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش اقلام کشف شده، یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ورود کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی، برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه دارد از شهروندان خواست، در این خصوص از هرگونه اطلاعات مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

Share