پارتیشن اداری، گزینه مناسب برای جداسازی خلاقانه در دکوراسیون های اداری مدرن

پارتیشن بندی فضای اداری با استفاده از طرح های طراحی که مربوط به طراحی داخلی امروزی است، در واقع کار موثری در افزایش سودمندی است.

پارتیشن بندی همواره یک نیاز اساسی در دفاتر مدرن است و اهمیت آن ها به این زودی ها پایان نخواهد یافت. اگر چه بیشتر مشاغل، کار مشترک و گروهی را بسیار مفید می دانند، اما ایجاد یک حریم خصوصی در بهره وری و کارآیی بهتر کارمندان موثرتر است. علاوه بر این، کارمندان برای تمرکز بر وظایف خود بدون ایجاد مزاحمت از سوی همکاران کنجکاو، به یک حریم خصوصی نیاز دارند. بنابراین، امروزه از پارتیشن های مدرن برای ایجاد فضای کار جداگانه در بخش های موجود استفاده می شود.

برای تقسیم بندی یک دفتر مدرن به طور موثر، باید هم فضایی باز ایجاد کنید که کارمندان بتوانند در آن جمع شوند و هم فضاهایی که بتوانند با خلوت و آرامش کافی در آنجا کار کنند. به این ترتیب، کارمندان می توانند در فضای آزاد مخلوط شوند و مستقل از فضاهای خصوصی کار گروهی کنند. ایجاد چنین تعادلی می تواند کاملاً مفید و چالش برانگیز باشد و این یکی از چالش برانگیزترین قسمت های طراحی داخلی دفتر است. خوشبختانه نصب پارتیشن های اداری یک روش موثر برای ایجاد چنین تعادلی هستند. ایجاد این تعادل برای فضای کاری بسیار مفید است؛ زیرا باعث افزایش کارایی و بهره وری کارمندان می شود.

در یک طراحی داخلی موفق، از پارتیشن ها به صورت خلاقانه برای کاربردهای تجاری در دفاتر استفاده می شود. استفاده از پارتیشن به طور خلاقانه محیط کار را به سود کارمندان تحریک می کند. مناطق کار و ادارات بهتر است به طور جداگانه با استفاده از پارتیشن هایی با ارتفاع های مختلف از یکدیگر جدا شوند.

پارتیشن بندی فضای اداری با استفاده از طرح های طراحی که مربوط به طراحی داخلی امروزی است، در واقع کار موثری در افزایش سودمندی است.

علاوه بر این، اکثر مشاغل قادر به اجاره یا ساخت فضاهای گسترده دفاتر اداری نیستند. پارتیشن ها به عنوان مقرون به صرفه ترین و موثرترین روش صرفه جویی در فضا مفید هستند. یک دفتر کوچک که به طور موثر از پارتیشن استفاده می کند، فضای کار خصوصی را به اندازه اتاق های خصوصی مورد استفاده در شرکت های بزرگتر به کارمندان ارائه می دهد. بنابراین استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری همواره گزینه خوبی برای ایجاد طرح های ابتکاری مناسب برای دکوراسیون اداری مدرن هستند.

شیشه بالکن محفظه ای مقاوم، ایمن و مطمئن

امروزه اکثر افراد از فضای بالکن خود به عنوان مکانی برای گذران اوقات فراغت و استراحت استفاده می کنند و با تزیین و پوشش بالکن، آن را به فضایی قابل سکونت تبدیل می کنند. اما بهتر است پوششی که برای بالکن انتخاب می کنید به گونه ای باشد که بتواند سال ها در برابر انواع تغییرات جوی مقاوم باشد و مجبور نباشید هر از گاهی هزینه های مختلفی صرف تعویض و یا تعمیر آن کنید. اغلب مواد و مصالحی که برای پوشش بالکن مورد استفاده قرار می گیرد، به محض اینکه باد بوزد، هوا سرد و یا بارانی شود، بالکن غیر قابل استفاده خواهد شد. حتی زمانی که هوا مساعد هم باشد، بالکن پر از برگ خشک و گرد و خاک و حتی فضله پرندگان می شود و همواره باید در حال تمیز کردن آن باشید. بنابراین بهتر است از راهکاری برای پوشش بالکن خود استفاده کنید که این مشکلات را حل کند. این شیشه ها علاوه بر ظرافت و زیبایی ایمنی بسیار زیادی نیز دارند. بهترین گزینه ای که برای پوشش بالکن مناسب است و این مشکلات را ندارد، شیشه بالکن است. این محفظه شیشه ای مکانی ایمن همچون سایر فضاهای خانه را به وجود می آورد. با توجه به فضای بالکن و سلیقه خود می توانید از شیشه های بالکن ثابت و یا متحرک جمع شونده استفاده کنید. شیشه بالکن جمع شونده با ارائه مزایای بسیاری به صاحبان خانه با انعطاف پذیری بیشتر امکان باز و بسته شدن پانل های بالکن شیشه ای به دلخواه را ایجاد می کند که نسبت به نوع ثابت آن مزایای بیشتری دارد.

درب های اتوماتیک برای مبارزه با ازدحام و پخش بیماری

استفاده از درب اتوماتیک راحتی در رفت و آمد و انجام کارها را به وجود می آورد. این درب ها نه تنها برای افراد معلول، کم توان، سالمندان و کودکان سهولت در ورود و خروج را به همراه دارند، بلکه افرادی که کودک در بغل داشته باشند و یا اینکه دستانشان از ساک مسافرتی، موادغذایی و هر نوع خرید پر باشد، عبور و مرور برایشان بسیار راحت تر خواهد بود. شاید عجیب به نظر برسد، اما وجود درب های اتوماتیک می تواند فضای کاری شما را در نظر بازدید کنندگان مدرن تر جلوه دهد. برای اجرای درب های اتوماتیک از شیشه سکوریت استفاده می شود. درب های اتوماتیک این تصور را ایجاد می کنند که تجارت شما پیشرفته است و این می تواند به صورت ناخودآگاه به توجیه قیمت های بالاتر برای محصولات و خدمات کمک کند. با نصب صحیح و بازرسی منظم، درب اتوماتیک شیشه ای دسترسی بی خطر به ملک شما را فراهم می کنند. درب های شیشه ای اتوماتیک متناسب با نیاز ورودی های شما ساخته می شوند. اگر فضا محدود باشد می توان درب های کشویی را به درون دیوار ناپدید کرد و نیازهای مختلف حرارتی را با ویژگی هایی مانند شیشه عایق بندی شده و بسته شدن سنسور برآورده کرد. بنابراین چه در بیمارستان، فروشگاه های موادغذایی، خرده فروشی ها، هتل ها، ادارات یا ساختمان های عمومی و یا هر جای دیگر، درب های کشویی اتوماتیک همیشه قابل تأمل هستند؛ زیرا تقریباً برای هر محیطی می توانند فواید زیادی داشته باشند. به دلیل بحران سلامتی ناشی از ویروس کرونا )ویروس COVID19،( همه بخش های جامعه اقداماتی را برای جلوگیری از عفونت ویروسی انجام داده اند. بیشتر افراد دست های خود را چند بار در روز با آب و صابون یا با ژل ضد عفونی کننده می شویند.ماسک و دستکش نیز یکی دیگر از عناصر روزمره ما شده است. یکی از مواردی که می تواند به کنترل و رعایت بهداشت کمک شایانی کند، به کارگیری درب اتوماتیک در مناطق شلوغ و به خصوص ساختمان های مسکونی است. این درب ها برای باز و بسته شدن نیاز به تماس درب ندارد. از این رو در کاهش انتقال انواع ویروس ها و باکتری ها بسیار موثر هستند.

Share