مسئول برگزاری لیگ یک فدراسیون فوتبال خبر داد:

ورزشگاه وحدت آستارا میزبان مسابقات لیگ یک | لزوم احداث جایگاه VIP و سکوی تماشاگران

مسئول برگزاری لیگ آزادگان گفت: با ایجاد بخشی از زیرساخت‌های مورد نیاز و همچنین رفع برخی از کمبودها، استادیوم وحدت بندر مرزی آستارا مجوز میزبانی برگزاری مسابقات لیگ آزادگان به شکل مشروط را اخذ کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فریبرز محمودزاده در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از زیرساخت‌های استادیوم وحدت این شهرستان بیان کرد: با تلاش، رایزنی و اقدامات قانونی نماینده، فرماندار، شهردار، اداره ورزش و جوانان و مجموعه عوامل مدیریتی و اجرایی باشگاه شهرداری آستارا و هیات فوتبال گیلان، عملیات ایجاد زیرساخت‌ها جهت میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال کشور در استادیوم وحدت آستارا فراهم شده است.

مسئول برگزاری لیگ یک فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه هنوز خواسته اصلی سازمان لیگ برآورد نشده است، افزود: ما برای برطرف شدن کامل کاستی‌ها فاصله داریم و به طور یقین کارها متوقف نمی‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد رختکن‌ها، فنس دور زمین، نیمکت ذخیره، تامین سیستم گرمایشی و سایر زیر ساخت‌ها نیز انجام شده است.

محمودزاده با اشاره به اینکه مجوز برگزاری بازی شهرداری بندر آستارا با استقلال خوزستان در روز شنبه دوم اسفندماه به شکل مشروط صادر شده است، توضیح داد: صدور مجوز به این معنا نیست که عملیات عمرانی و تکمیل سایر بخش‌ها از قبیل سیستم روشنایی نیز متوقف شود.

مسئول برگزاری سازمان لیگ یک فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه پس از نوروز ۱۴۰۰، ماه رمضان را پیش رو داریم، تصریح کرد: به طور یقین این دیدار در زیر نور و شامگاه برگزار خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه همه سخت گیری‌ها و تلاش‌ها برای ورزش شهرستان آستارا می‌باشد، یادآورد شد: برای تداوم میزبانی احداث جایگاه VIP و سکوی تماشاگران نیز باید در اسرع وقت مرتفع شد.

محمودزاده اضافه کرد: اگر این مشکلات مرتفع نشود، قطعا بعد از ۲۵ فروردین میزبانی از استادیوم وحدت سلب می‌شود.

وی همچنین خطاب به هواداران تیم شهرداری آستارا، درخواست کرد: با توجه به قرار گرفتن در وضعیت کرونایی وعدم حضور تماشاگران در استادیوم، هواداران به شکل جد از حضور در استادیوم وحدت خودداری نمایند تا مشکلات دیگری برای تیم شهر خود به وجود نیاید.

وی در پایان تاکید کرد: که به هیچ عنوان نظارت‌ها و بازدیدها از طریق سازمان لیگ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیئت فوتبال استان نیز متوقف نخواهد شد.

Share