دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

هشت سال آینده سخت‌ترین دوران نظام است|باید زودتر از اینها اداره کشور را به جوانان می‌سپردیم

جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه با اشاره به وضعیت اقتصادی ایران، تاکید کرد که در هشت سال آینده شاهد یکی از سخت‌ترین دوران جمهوری اسلامی خواهیم بود.

فرمانده ارشد سپاهی ایران با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور قابل تحول است، اظهار داشت: اگر بازیگران سیاسی درون و داخل بگذارند، اقتصاد ایران تحول‌پذیر است و الان وضعیت اقتصادی بغرنج است و مردم تا حدی تحمل می‌کنند.

رضایی به شباهت‌های دهه پنجم انقلاب اسلامی با دهه اول انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: دهه پنجم همانند دهه اول انقلاب است و فقط جنس تهدیدهایش فرق می‌کند.

او گفت: در دهه اول شاهد کودتا، ترور، تحریم اقتصادی، تجزیه طلبی بوده‌ایم و اکنون همه این موارد هم هست اما به لطف پروردگار همه اینها دفع شد و جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به اهمیت وحدت هم در جامعه اشاره و اظهارداشت: وحدت برای وحدت است یا تفرقه؟ ۱۴۰۰ باید با شناسنامه‌ها قیام شود و همه باید یکی شویم، یکی شدن با اینکه همه کنار بروند، برای یک نفر، شرک است و فاجعه ایجاد می‌کند.

اصولگرایان نباید کاندیدای نهایی خود را درِگوشی انتخاب کنند

رضایی در ادامه به فاصله بین نسلی گریزی زد و تصریح کرد: در همین جلسه، جوانان کمتر دیده می‌شوند، برای اینکه جوانان را آماده کنیم تا انقلاب را به آن‌ها بسپاریم، دیر شده است، باید اداره کشور را زودتر از این‌ها به جوانان می‌سپردیم و متاسفانه در این رابطه زمینه‌سازی نشده است.

او گفت: مسئله جمعیت خیلی مهم است، در سال ۱۴۳۰، ایران وارد کهن سالی می‌شود و در آن سال شاید از هر ۱۰ نفر دو یا سه نفر جوان پیدا شود که این اصلاً وضعیت خوبی نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه بر وحدت هرچه بیشتر تاکید کرد و اظهار داشت: شورای ائتلاف و وحدت اصولگرایان باید یکی شوند و نباید شورای اصولگرایان کاندیدای نهایی خودش را با حرف‌های درگوشی انتخاب کند.

Share