رئیس شورای شهر جیرنده در گفتگو با دیارمیرزا؛

مدام از سوی فرماندار رودبار تحقیر شدم | شهردار جیرنده تخلفات زیادی را مرتکب شده است

مجیدی گفت: بنده در این جلسه تقریبا دو ساعته سکوت کردم و مدام از سوی فرماندار تحقیر شدم و ایشان با لحنی تحقیر آمیز به بنده گفتند که شما ۳۰ کیلو هستی چرا ۳۰۰ کیلو حرف می زنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عارفه مجیدی رئیس شورای شهر جیرنده شهرستان رودبار در گفتگو با دیارمیرزا در مورد حمله به دفتر شورا گفت: بین اعضای شورا و شهردار اختلافاتی وجود دارد و شهردار تخلفات متعددی را مرتکب شده است که بنده علیه ایشان به دادگاه شکایت کردم و خودم شاکی پرونده شهردار هستم.

وی افزود: در جلسه ای که به قصد حل مشکلات با حضور همکارانم تشکیل شده بود، شهردار جیرنده به بنده توهین و مرا تهدید کرد.

رئیس شورای جیرنده با اشاره به اینکه به دعوت فرمانداری جلسه ای تشکیل شده بود، اظهار داشت: در این جلسه به بنده گفتند که شما حق ندارید به شهردار تذکر بدهید و فرماندار بنده را از تذکر دادن به شهردار منع کرد، در حالی که طبق قانون رئیس شورا میتواند به شهردار تذکر ابلاغ کند.

مجیدی ادامه داد: بنده در این جلسه تقریبا دو ساعته سکوت کردم و مدام از سوی فرماندار تحقیر شدم و ایشان با لحنی تحقیر آمیز به بنده گفتند که شما ۳۰ کیلو هستی چرا ۳۰۰ کیلو حرف می زنی !!! بنده چون می دانستم اقداماتم به عنوان رئیس شورا قانونی بوده است، در این جلسه سکوت کردم.

وی با اشاره به اینکه فرماندار از بنده خواست که شکایتم را پس بگیرم افزود: فرماندار در آن جلسه سوال کردند چرا این مشکلات را در فرمانداری پیگیری نکردید؟من نیز در پاسخ عنوان کردم خواستار عدالت بودم که به دادگاه رفتم…

رئیس شورای جیرنده افزود: ماشین شهرداری که در اختیار شهردار است،سر از کردان و قزوین در آورده است و به علت تصرف خودرو از او شکایت کرده ام. شهردار به نامه های شورا نیز پاسخی نمی دهد و حتی تا کنون، عملکرد مالی خویش را به شورا ارائه نداده است و حتی عنوان کرده که مجیدی را به عنوان عضو شورا قبول ندارم که به ایشان جواب بدهم.

مجیدی گفت: بعد از جلسه فرمانداری،سه عضو شورا نامه ای برای من فرستادند و مدعی شدند با حضور فرماندار اقدامات شما غیرکارشناسی و غیر قانونی تلقی شده است و ما به شهردار گفته ایم حق پاسخگویی به نامه های رئیس شورا را ندارد. پس از آن نیز آقای رویین تن نائب رییس شورا، قفل کمد های شورا را شکستند و اعلام کردند که فرماندار و شهردار و حراست از این موضوع آگاه هستند!

وی با بیان این مطلب که از بنده از همکاران خواسته بودم، اگر سند و نامه ای می خواهند به من بگویند و بی هماهنگی سندی بیرون نرود، افزود: به دلیل حراست از اسناد مالی ۲۰ ساله شورا، کمد را قفل کرده بودم و قرار شد با هماهنگی بنده مدارک و اسناد جابه جا شود،اما متاسفانه وقتی وارد دفتر شورا شدم با قفل های شکسته کمد روبرو شدم و به کلانتری و ۱۱۰ خبر دادم و آنها نیز این موضوع را صورت جلسه کردند.

رئیس شورای شهر جیرنده افزود: نائب رییس شورا پس از شکستن قفل ها مدعی شد که بنده در دادن مدارک به ایشان مقاومت کردم و حتی مدارکی به بنده داده بودند که الان آن مدارک موجود نیست. مجیدی میگوید جلسه فرمانداری به موافقان شهردار جسارت داده است که به پشتوانه اظهارات غیرقانونی فرماندار، نامه میفرستند که بر اساس نظر فرماندار، اقداماتم غیر قانونی بوده است.

وی در مورد حمله به دفتر شورا گفت: همکارم،خانم رفیعی که مخالف عملکرد شهردارند، در یک نامه رسانه ای خطاب به استاندار خواستند که به نیروی خود تذکر بدهند تا پاسخگوی اعضای شورا باشند، البته قبل از این که به صورت رسانه ای این درخواست صورت گیرد، برای رفع این مشکل و همکاری با شورا ،نامه ای به استانداری ارسال کردیم اما هیچ اقدام موثری صورت نگرفته است.

مجیدی در ادامه گفتگو به دیارمیرزا گفت: بعد از انتشار نامه رسانه ای خانم رفیعی، عده ای از ریش سفیدان و بزرگان جیرنده که دسترسی به رسانه هم ندارند با این گله که خانم رفیعی در رسانه به شهر توهین کرده،به دفتر آمدند و در خلال این حضور، عده ای لیدر گونه فریاد میزدند که مجیدی چهار صبح اسناد را برداشته و خواستار بسته شدن دفتر و بیرون راندن بنده شدند و حتی یک نیروی پلیس هم در اتاق شورا به قصد مراقبت از بنده،حضور داشت با مقاومت من رو به رو شدند و بعد از حدود یک ساعت و نیم از شهرداری رفتند.

وی افزود: دوربین می‌بایست تمام وقایع را ضبط می کرد زیرا در این اعتراض خشونت آمیز به جسم و جایگاهم بی احترامی شد و حتی یک نفر از آنها درب دفتر را باز کرد که کلید دفتر را از من بگیرد، که مانع شدم، با بدنش به بدنم قدرت نمایی کرد،نیروی پلیس بین ما قرار گرفت و او را به بیرون هل داد، مجددا به سمت دفتر حمله کرد که او را با دو دست گرفتند، پس از این ماجرا متوجه شدم دوربین به سمت سقف تنظیم شده بود و هیچ چیزی ضبط نکرده است.

مجیدی افزود: افراد ریش سفید و بزرگ شهر عصر به من زنگ زدند گفتند به ما جوری منتقل کرده بودند که شما در رسانه به شهر ما توهین کردید!

وی با بیان این مطلب که فرماندار رودبار از بنده خواسته که با شهردار مخالفت نکنم گفت: فرماندار گفت که از شهردار بگذر و خانواده خوبی دارد و برادر شهردار فرماندار آبیک قزوین هست و…

مجیدی با اشاره به اینکه شهردار تخلفات زیادی را مرتکب شده است، گفت: زمین های متعلق به شهرداری که شورا به صورت مشروط با فروشش موافقت کرده بود،بدون حضور ناظر مالی و معاملات شورا و خارج از سامانه ستاد،فروخته شده است و شهردار گزارشی هم در این مورد نداده است.

Share