ضمن عذرخواهی از تمام هواداران؛

مخالفت هیات ‌مدیره با استعفای زارع؛ مازیار در ملوان ابقا شد

هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی با استعفای مازیار زارع سرمربی جوان این تیم مخالفت کرد تا این مربی به کار خود در این تیم ادامه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امروز در جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی استعفای مازیار زارع سرمربی این تیم فوتبال دسته اولی مطرح شد اما اعضای هیات مدیره ضمن عذرخواهی از هواداران، از سرمربی جوان تیم شان حمایت کردند.

در بیانیه باشگاه ملوان آمده است: هیأت مدیره باشگاه ملوان ضمن عذرخواهی از تمام هواداران فهیم این باشگاه بابت کسب نتایج نامطلوب در چند هفته اخیر و قول مساعد جهت تلاش برای رفع نقاط ضعف مد نظر کادر فنی تیم در نیم فصل؛ با حمایت قاطع از جناب آقای مازیار زارع سرمربی محترم تیم بزرگسالان ملوان، از همه دلسوزان این باشگاه خواست برای رسیدن به موفقیت‌های مد نظر، همچون سال‌های پر افتخار گذشته از ثبات نیمکت و جایگاه سرمربی در این تیم ریشه دار حمایت کرده و با صبر و حوصله بیشتری شاهد تلاش مضاعف کادر فنی و بازیکنان ملوان باشند.

مازیار زارع سرمربی جوان تیم ملوان انزلی شنبه هفته کنونی پس از تساوی تیمش مقابل تیم قعرجدولی نود ارومیه استعفا داد و اعلام کرد دست مدیران باشگاه را برای انتخاب سرمربی جدید و تغییر در کادرفنی باز می‌گذارم.

تیم فوتبال ملوان انزلی در پایان هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان با ۱۸ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

Share