هرجا قدرت سیاسی باشد معمولا عده‌ای غیب‌گو پیدا می‌شوند

غرضی ادعای احمد توکلی درباره نزدیک شدن جن گیرها و رمال ها به سیاسیون را تایید کرد

هرجا قدرت سیاسی باشد معمولا عده‌ای غیب‌گو پیدا می‌شوند و به اصطلاحِ ما اصفهانی‌ها برای خودشان دکان باز می‌کنند! تعجب آور نیست که ثروتمندان دور قدرت سیاسی و فقهی جمع شوند و رمال ها هم خود را به قدرت سیاسی نزدیک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سیدمحمد غرضی، فعال سیاسی و وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن در خصوص صحبت‌های اخیر احمد توکلی مبنی بر حضور رمال‌ها و جن‌گیرها در دستگاه برخی از مسئولین به مدارا گفت: در مورد بحث وجود جن‌گیرها و رمال‌ها باید بگویم که هر وقت قدرتی اعم از مادی و فقهی و سیاسی به وجود آمده است این افراد هم حضور داشته‌اند. آن‌ها خود را به قدرت سیاسی نزدیک می‌کنند و وعده اطلاعات پیش‌بینی شده به آن‌ها می‌دهند. اینها هم در زمان انبیاء بودند و هم در دیگر کشورها و دیگر زمان ها، مثلا در مورد هیتلر بیان می‌شود که عده‌ای منجم و رمال دور او جمع بودند.

او تأکید کرد: طبیعی است که در قدرت سیاسی ایران نیز که قدرت سیاسی واقعی متکی به مردم است، این افراد دور قدرت سیاسی جمع شوند و استفاده‌های مالی وغیره کنند. به نظرم این موضوع خیلی تعجب‌آور نیست.

محمد غرضی در ادامه صحبت‌هایش گفت: یادم می‌آید روزی خدمت احمد آقا بودم و ایشان داستانی را برای من تعریف کردند. احمد آقا گفتند: دو مرد با متانت و با لباسی مخصوص پیش من آمدند و گفتند ما رابط خانمی هستیم که با امام زمان (عج) درارتباط است. من این موضوع را به حضرت امام گفتم و ایشان فرمودند این خانم را ملاقات کنید و بگویید روح‌الله می‌گوید من در دوران جوانی دفتر شعری داشتم اما آن را گم کرده‌ام، اگر ممکن است بگویند دفتر من کجاست؟

غرض گفت: احمد آقا توضیح داد که دو روز بعد آن خانم با پوششی تمام، به طوری که صورتشان معلوم نبود به همراه آن دو مرد آمدند و ما هم احترامشان کردیم و سپس پیام حضرت امام را به آن‌ها رساندیم و بعد از مدت کوتاهی رفتند.

او ادامه داد: زمانی که احمد آقا این موضوع را برای من می‌گفتند یک ماه از ماجرا گذشته بود و ایشان گفتند اینها رفتند و دیگر پیدایشان هم نشد.

این فعال سیاسی گفت: دلیلِ تعریف این خاطره این است که بگویم فرمایشات آقای توکلی درست است. هرجا قدرت سیاسی باشد معمولا عده‌ای غیب‌گو پیدا می‌شوند و به اصطلاحِ ما اصفهانی‌ها برای خودشان دکان باز می‌کنند! تعجب‌آور نیست که ثروتمندان دور قدرت سیاسی و فقهی جمع شوند و رمال‌ها هم خود را به قدرت سیاسی نزدیک کنند.

او اظهار داشت: برخی با پیشگویی، برخی عریضه‌نویسی و برخی هم با ترساندن صاحبان قدرت و مثلا با بیان اینکه اگر شما فلان روز بیرون رفته بودید حتما ترور می‌شدید، خود را به اینها نزدیک می‌کنند. ما از این چیزها زیاد شنیده‌ایم. خیلی تعجب‌آور نیست کشور و دنیا مملو از شیاطین است. این چیزها خیلی نگرانی ندارد. خداوند از اهل تقوا و مبارزه و توحید در برابر این‌ها حفاظت می‌کند. در قرآن آمده است که خداوند اینها را با شهاب ثاقب می‌زند و خیلی جای نگرانی نیست.

Share