فرماندار رودبار مطرح کرد:

صندوق بیمه اجتماعی از دستاوردهای بزرگ نظام و انقلاب است

هوشنگ عباسقلی‌زاده، فرماندار رودبار، تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را از دستاوردهای بزرگ نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: خدماتی که صندوق بیمه اجتماعی به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد، بسیار ارزشمند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رودبار، تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را از دستاوردهای بزرگ نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: خدماتی که صندوق بیمه اجتماعی به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد، بسیار ارزشمند است.

هوشنگ عباسقلی‌زاده در جلسه ستاد توسعه بیمه روستایی شهرستان رودبار که با حضور مدیر صندوق در استان گیلان، معاون فرمانداری، بخشدار بخش مرکزی و مدیران کارگزاری‌های این شهرستان برگزار شد، خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی در معرفی مزایای عضویت در این صندوق میان جامعه هدف شد.

وی افزود: لازم است با همکاری جمعی، افرادی که تا کنون به هر دلیل از دریافت خدمات بیمه‌ای نظام محروم مانده‌اند، شناسایی و تحت حمایت و پوشش این صندوق قرار گیرند.

عباسقلی‌زاده به بخشداران و دهیاران تاکید کرد در جلسات و دیداران خود با روستاییان و کشاورزان درخصوص مزایای صندوق بیمه اجتماعی اطلاع‌رسانی کنند.

وی اذعان کرد: با تلاش و همت مضاعف دهیاران و بخشداران شهرستان رودبار تا پایان سال در جایگاه جذب بیمه شده رتبه اول را کسب نماید.

Share