نماینده انزلی در مجلس یازدهم؛

شیرابه های کارخانه کمپوست انزلی برای مردم مشکل ساز است

دنیامالی شیرابه‌های کارخانه کمپوست انزلی را برای مردم روستای خمیران مشکل ساز اعنوان کرد و گفت: ما به عنوان مسئول وظیفه داریم که به شکایاتی که از سوی روستاییان رسیده، رسیدگی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، «احمد دنیامالی» در جلسه شورای بهداشت این شهرستان که در فرمانداری انزلی برگزار شد، اظهار داشت: شرایط بهداشتی این کارخانه مناسب نیست و شهرداری و شورای اسلامی شهر انزلی نسبت به بهبود وضعیت این کارخانه اقدامات لازم را صورت دهند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسات گزارش‌های مثبتی در خصوص رفع مشکلات این کارخانه ارائه می‌شود گفت: این درحالیست که در بازدید‌ها می‌بینیم وضعیت به همان شکل سابق بوده و تغییری انجام نشده است.

وی افزود: شهرداری با پیمانکار جدیدی برای جمع آوری زباله قراردادی منعقد کرده که در بخش تفکیک زباله از مبدا اقدامات خوبی داشته است اما این برای مردم خوب انزلی ناکافی است.

دنیامالی در ادامه بر افزایش کیفیت آب روستایی تاکید کرد و گفت: با توجه به گلایه‌مندی‌های برخی روستاهای غرب انزلی باید مقوله افزایش کیفیت آب روستایی مورد پیگیری قرار گیرد.

دنیامالی خواستار احداث خط انتقال لوله آب شرب به طول ۱۰ کیلومتر از کلویر ۲ تا سنگاچین شد و خاطر نشان کرد: با توجه به ادغام آب روستایی و آب و فاضلاب شهری، نباید مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه لایروبی شنبه بازار روگا باید تسریع شود اظهار داشت: علی رغم پیگیری‌های انجام شده، برخورداری از دستگاه لایروب و تامین اعتبارات لازم در این بخش متاسفانه لایروبی شنبه بازار روگا هنوز شروع نشده است.

دنیامالی به برگزاری جلسات متعدد در این زمینه اشاره کرد و افزود: با گذشت چند ماه از این موضوع، لایروبی شنبه بازار روگا آغاز نشده است. همچنین آب و فاضلاب برای بهداشتی کردن شنبه بازار روگا، خط انتقال و جمع آوری فاضلاب از روی شنبه بازار روگا به تصفیه خانه غرب را احداث کند.

وی تاکید کرد: باید با ایجاد این خط انتقال فاضلاب را جمع آوری، شنبه بازار روگا را لایروبی و امکانات زیربنایی آنرا فراهم کنیم تا مانع ریختن فاضلاب به تالاب بین المللی انزلی شویم.

Share