آرزوی سلامتی برای مجری و تهیه‌کننده شبکه باران

سیدرضا سیددانش به کرونا مبتلا شد

سید رضا سید دانش مجری و تهیه‌کننده شبکه باران، به کرونا مبتلا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید رضا سید دانش فعال فرهنگی و رسانه‌ای و از مجریان برجسته شبکه باران، به کرونا مبتلا شده و هم‌اکنون روزهای قرنطینه را سپری می‌کند.

وی در گفتگوی کوتاهی با بیان اینکه دلش برای استودیو تنگ شده است، خبر ابتلا خود به کرونا را تائید کرد و با اشاره به اینکه هم‌اکنون، به همراه مادر خود دوران قرنطینه را سپری می‌کنند، از مردم تقاضا کرد تا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و برای شفای عاجل همه بیماران، دعا کنند.

سید رضا سید دانش با ۲۵ سال سابقه کار، گوینده رسمی سازمان صداوسیما است و در بیش از ۴۷۱ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی به‌عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و گوینده حضورداشته است.

سید دانش در کارنامه خود عضویت در شورای سردبیری پایگاه‌های خبری، شورای فرهنگ و رسانه، مدیریت مرکز فرهنگی فجر، مرکز رسانه‌ای مهر، سرپرستی واحدهای شبکه استانی و عضویت در گروه مطالعاتی نخبگان را دارد.

این فعال فرهنگی و رسانه‌ای از سال ۱۳۷۷ تاکنون؛ مدیر اجرایی، دبیر، مشاور و عضو گروه برپایی ۴۳۲ یادواره شهدا، سمینار، همایش و کنفرانس ملی و استانی نیز بوده است.

تهیه‌کنندگی فیلم مستند «زائر» و «عروج روح‌الله»، کارگردانی مستند «آن سر آسمان‌سای» با محوریت اربعین، نویسندگی ۵۲ عنوان مقاله در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی و نیز نویسندگی و تهیه‌کنندگی ویژه‌برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری، سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، انتخابات، روز جهانی قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن، هفته دفاع مقدس و … از دیگر فعالیت‌های سید دانش است.

وی در سال ۹۶ با حکم معاون رئیس‌جمهور، به‌عنوان عضو شورای مشورتی صاحب‌نظران ارتباطات و رسانه منصوب شد.

شورای مشورتی صاحب‌نظران ارتباطات و رسانه، از فرهیختگان و اندیشمندان عالی‌رتبه کشور و استادان رشته‌های ارتباطات و نیز برجستگان حوزه رسانه تشکیل‌شده است.

سید رضا سید دانش هم‌اکنون مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه کشور است.

Share