سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا شیراز

حالا که بحث سفر شد، خوبه که چند نکته جذاب درباره بهترین رستوران ها در تور شیراز بهتون بگیم تا اگه یه روزی تصمیم سفر به شیراز رو گرفتید، از اونا دیدن کنید..!

بهترین رستوران ها در تور شیراز سه کلیک

شیراز شهر شعر و موسیقی با مردمانی مهمان نواز و جاذبه های گردشگری بی مانند خود همیشه با آغوش باز پذیرای گردشگرانی بوده که از گوشه و کنار ایران و جهان به این شهر می‌آیند. بازدید از مقبره های حافظ و سعدی همراه با صدای سازی که هر از چند گاهی به گوش می رسد، خاطره ای فراموش نشدنی است. اما در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری و باغ های زیبای شهر، شیراز شما را به رستوران گردی نیز می خواند. طعم بی همتای غذاهای سنتی ای شهر تا سال ها زیر زبانتان خواهد ماند. با ما همراه شوید تا بهترین رستورانها در تور شیراز را به شما معرفی کنیم.

مجموعه رستوران های هتل بزرگ شیراز

شاید نام هتل بزرگ شیراز را پیش از این شنیده باشید. ما در اینجا می خواهیم رستوران های عالی این هتل را که در نزدیکی دروازه قرآن و دیگر جاذبه های گردشگری شیراز قرار دارد، به شما معرفی کنیم. در رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز می توانید در حال صرف انواع غذاهای خوشمزه ایرانی از موسیقی سنتی زنده نیز لذت ببرید. رستوران دریایی (از بزرگترین رستوران های گردان ایران) می توانید در حین خوردن غذاهای بی نظیر دریایی که از بهترین و تازه ترین ماهی ها درست شده اند به تماشای شهر شیراز بنشینید. رستوران ایتالیایی هتل شیراز خوش طعم ترین پاستا، مارگاریتا و سیسیلیانایی که تاکنون خورده اید را سرو می کند و در رستوران پانارامیک هتل در حال تماشای چشم انداز زیبای طبیعت اطراف، می توانید انواع فست فود را سفارش دهید. کافی شاپ هتل نیز با ارائه انواع شربت‌ها، دمنوش‌ها، دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خاطره ای به یاد ماندنی برایتان خواهد ساخت.

آدرس هتل بزرگ شیراز: فارس- شیراز- دروازه قرآن- هتل بزرگ شیراز.

رستوران هفت خوان در تور شیراز

اگر دوست دارید هفت خوانی از طعم را تجربه کنید در تور شیراز حتماً به مجموعه رستوران های هفت خوان هم بروید. این مجموعه شامل هفت بخش می باشد که با توجه به نوع غذایی که در هر قسمت سرو می شود، دکوراسیون این بخش ها هم تغییر می کند. این هفت خوان عبارتند از: خوان اول: رستوران سنتی هفت خوان – فرود، خوان دوم: کافی شاپ هفت خوان – زریر، خوان سوم: فست فود هفت خوان – بلیان، خوان چهارم: غذای بیرون بر هفت خوان، خوان پنجم:  رستوران باربیکیو هفت خوان – گرسیوز، خوان ششم: رستوران ملل هفت خوان – نوفل، خوان هفتم: رستوران بوفه هفت خوان – سیندخت

برای رفاه مهمانان در این مجموعه، سالن های اختصاصی برای برگزاری جشن ها و سمینارها، سالن VIP و آتلیه عکاسی هم وجود دارد.

آدرس رستوران هفت خوان: بلوار جدید قرآن، نبش کوچه‌ هفدهم

کافه رستوران سنتی قوام در تور شیراز

شاید در نگاه اول فضای کوچک کافه رستوران قوام شما را دلسرد کند اما عجله نکنید طعم بی مانند انواع غذاهای سنتی شیرازی و ایرانی که در این رستوران طبخ می شود از یادتان نخواهد رفت. همچنین چای، عرقیجات، دسر و کیک این رستوران خاطره ای شیرین در تور شیراز را برایتان رقم خواهند زد. غذاهای خانگی خوشمزه کافه رستوران قوام در کنار قیمت های بسیار مناسب آن باعث شده است همیشه شلوغ باشد. پس اگر برای صرف غذا به آنجا می روید برای پیدا کردن میز خالی باید شکیبا باشید.

آدرس کافه رستوران سنتی قوام: شیراز، بلوار زند، خیابان رودکی، چهارراه فردوسی

رستوران سنتی صوفی در تور شیراز

رستوران صوفی از قدیمی ترین رستوران های شهر شیراز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با طعم عالی و کیفیتی خوب سرو می کند. دکور رستوران در بدو تأسیس به سبک دوره قاجار بوده اما امروز به سبک دوره زندیه تزئین شده است. صرف کلم پلوی شیرازی (می گویند بهترین کلم پلویی است که در رستوران های شیراز سرو میشود) در فضای دلنشین رستوران صوفی تجربه ای است که نباید از دست بدهید.

 آدرس رستوران سنتی صوفی: شیراز، بلوار ستارخان، روبروی مسکن و شهرسازی

رستوران شرزه در تور شیراز

برای رسیدن به قدیمی ترین رستوران شیراز باید از کوچه پس کوچه های بازار وکیل بگذرید. ورودی منحصر به فرد رستوران شرزه با پلکانی شما را به سمت پائین می فرستد. در این رستوران می توانید در حال گوش دادن به نوای ساز هنرمندانه نوازندگان با کیفیت ترین غذاهای سنتی ایران را که با نان داغی که در خود رستوران پخته می شود، سرو می شوند، نوش جان کنید.

آدرس رستوران شرزه: شیراز، خیابان زند، خیابان مسجد وکیل

رستوران برنتین در تور شیراز

نمای سفید و ایوان های پر از گل رستوران برنتین در کنار طعم لذیذ غذاهای آن هرگز از خاطرتان نخواهد رفت. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، استیک و فینگرفود سرو می شود. اما پیشنهاد می کنیم اگر به این رستوران رفتید، آلبالو پلو و میگو پلوس تند آن را امتحان کنید.

آدرس رستوران برنتین: شیراز، بلوار ستارخان، مقابل ۲۰ متری نمازی، نبش کوچه ۱۲

رستوران عمارت شاپوری در شیراز

در باغ عمارت شاپوری که به سبک معماری قاجار ساخته شده، رستوران سنتی خوبی فعالیت می کند که میتوانید انواع غذاهای سنتی ایرانی و البته غذاهای اصیل شیرازی در آن سرو می شود. این عمارت زیبا با شیشه‌های رنگی پنجره هایش و ایوان بزرگش فضایی بی نظیر را پدید آورده که می توانید در آن نشسته و در زمان صرف غذا از تماشای باغ زیبای عمارت نیز لذت ببرید.

آدرس رستوران عمارت شاپوری: شیراز، بلوار کریمخان، خیابان انوری، باغ و عمارت شاپوری

کافه رستوران ماهونی در تور شیراز

دکور متفاوت رستوران ماهونی در کنار چشم انداز بسیار تماشایی باغ جهان نما، این رستوران را به یکی از محبوب ترین رستوران های شیراز تبدیل کرده است. این کافه رستوران در زمان نهار و شام با انواع نوشیدنی ها وغذاهای سنتی و فرنگی از مهمانان خود پذیرایی می کند.

آدرس کافه رستوران ماهونی: شیراز، خیابان حافظ، رو‌بروی باغ جهان‌نما

رستوران خانه پرهامی در تور شیراز

اگر دلتان برای خانه تنگ شده و در تور شیراز هوس یک وعده غذای خوشمزه خانگی کردید سری به رستوران خانه پرهامی بزنید. حیاط زیبا و حوض فیروزه ای، میز و صندلی های چوبی و تختی که در حیاط قرار داده اند فضایی دوست داشتنی ایجاد کرده که از نشستن و تماشای آن سیر نمی شوید.

آدرس رستوران خانه پرهامی: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، بعد از سه راه احمدی، ضلع مقابل مسجد نصیرالملک، خانه پرهامی

رستوران شاطر عباس در تور شیراز

شاید دلیل شهرت رستوران سنتی شاطر عباس کباب های عالی این رستوران سنتی باشد. غذاهای ایرانی که در این رستوران سرو می شوند در آشپزخانه ای اوپن تهیه می گردند. بعد از کباب های رستوران، می توان حلیم بادمجان و نان داغ را از امتیازات آن به حساب آورد.

آدرس رستوران شاطر عباس: شیراز، بلوار آزادی، خیابان خاک شناسی.

رستوران سنتی کته ماس در تور شیراز

رستوران کته ماس با فضایی دنج، سنتی و دلنشین ، منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی، دیزی، انواع کباب، غذاهای دریایی، انواع نوشیدنی و دسر را به مهمانان خود عرضه می کند. طعم عالی غذاها، سرویس دهی کم نظیر و رفتار دوستانه پرسنل این رستوان خاطره ای خوش و به یاد ماندنی برای شما خواهد ساخت.

آدرس رستوران سنتی کته ماس: شیراز، سه راه نمازی، به سمت خیابان طالقانی، طبقه زیرین مهمانپذیر هتل سعید.

چایخانه و دیزی سرای حمام وکیل

از پر طرفدار ترین مجموعه های تاریخی در شهر شیراز، مجموعه زندیه می باشد. رستوران وکیل که به حمام تاریخی وکیل تعلق دارد به دو بخش کافه و رستوران تقسیم می شود. گروه های موسیقی سنتی هر شب در این رستوران به هنرنمایی می پردازند. برای رفتن به رستوران وکیل باید میز خود را از چند روز قبل رزرو کنید.

آدرس چایخانه و دیزی سرای حمام وکیل: خیابان طالقانی، مجموعه زندیه، حمام وکیل

Share