فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

زوج حامل ۵ کیلو موادمخدر در صومعه‌سرا دستگیر شدند

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف ۵ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک از یک زوج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف ۵ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک از یک زوج خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت اظهار داشت: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲ نفر در امر توزیع موادمخدر در صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: پلیس با اقدامات اطلاعاتی از انتقال موادمخدر توسط متهمان مورد نظر به شهرستان صومعه‌سرا مطلع شده و مسیرهای احتمالی را به طور نامحسوس تحت کنترل و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا تصریح کرد: خودرو ام‌وی‌ام متهمان حین ورود به صومعه‌سرا شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن یک کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان این پرونده که زوجی ۴۵ساله بودند خبر داد و بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل سکونت متهمان در یکی از شهرستان‌های همجوار، ۴ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک نیز کشف کردند.

سرهنگ کوهستانی بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی است گفت: اعتیاد ریشه بسیاری از جرائم و بزهکاری‌ها در جامعه است.

Share