با حضور جمعی از مسئولان؛

ذاکر نقیبی بخشدار رودبنه شد | تاکید فرماندار لاهیجان بر اجرای مصوبه منطقه ویژه اقتصادی

فرماندار لاهیجان با تاکید بر اهمیت اجرای مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در روستاهای ساحلی گفت: ظرفیت های بسیاری در بخش رودبنه شهرستان وجود دارد که می تواند نقش چشمگیری در توسعه و پیشرفت منطقه داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یونس محمودی در جلسه معارفه بخشدار جدید بخش رودبنه شهرستان لاهیجان، اظهار داشت: تقدیر از افرادی که خدمتی را ارائه دادند، جزو وظایف همه ما در همه سطوح می‌باشد.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه همیشه ماندگار می‌ماند، گفت: صفاتی که می‌تواند انسان را نسبت به سایر طبقات جامعه ممتاز کند، باید سرلوحه خدمتگزاران به مردم قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با بیان اینکه بخش رودبنه یکی از بخش‌های محوری و استراتزیک شهرستان لاهیجان است، گفت: ۹ کیلومتر نوار ساحلی شهرستان لاهیجان در این بخش قرار دارد.

محمودی به مصوبه‌ ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در روستاهای ساحلی لاهیجان اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیاری در بخش رودبنه شهرستان وجود دارد که می‌تواند نقش چشمگیری در توسعه و پیشرفت منطقه را داشته باشد.

وی تقویت اعتماد عمومی را یک سرمایه دانست و گفت: نباید اجازه داد این سرمایه‌ی اجتماعی مخدوش شود زیرا ترمیم آن به سختی امکان‌پذیر است.

فرماندار لاهیجان رصد و پایش امور سطح روستاها و انتقال آن به مسئولان شهرستان را جزو وظایف شوراها و دهیاران دانست و گفت: با پیگیری و نظارت باید مانع از ساخت و ساز غیر مجاز در سطح روستاها شد.

محمودی اجرای دقیق سیاست‌های عمومی را از وظایف فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران عنوان کرد و گفت: شفافیت در بیان عملکرد، یکی از ارکان موفقیت مسئولان است.

وی امنیت، سلامت و حضور حداکثری مردم سه موئلفه‌ی مهم در مهمترین در رخداد بزرگ سیاسی سال آینده کشورمان است و گفت: باید تمام تلاش ما این باشد که عامل رفع نگرانی و دغدغه مردم باشیم.

گفتنی است در این آیین سیدعلی ذاکر نقیبی با سابقه ۱۵ سال خدمت در وزارت کشور که قبل از این مسوولیت، مسوول دفتر فرمانداری لاهیجان و بخشداری مرکزی پارسیان را در سابقه خدمتی داشته است به عنوان بخشدار جدید رودبنه جایگزین سید محمد علوی شد.

Share