فرمانده انتظامی رشت خبر داد؛

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت | درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «محمود حافظی» با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در یکی از خیابان‌های شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ با همکاری یگان امداد بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: ماموران پس از مشاهده درگیری با اقدامات پلیسی صورت گرفته، ۱۰ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با تصریح بر اینکه افراد دستگیر شده اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، اذعان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حافظی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و ارازل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

Share