مدیرعامل توزیع برق گیلان خبر داد؛

تبدیل ۶۰ کیلومتر شبکه فرسوده شهرستان شفت با کابل خود نگهدار در سال جاری

آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه توزیع نیروی برق احمدسر گوراب شفت و عملیات اجرایی اصلاح و جایگزینی ۲۲۰۰ متر شبکه فرسوده مسی با کابل خودنگهدار در روستای مرخال شهرستان شفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور محمدحسن‌پور سرپرست فرمانداری شهرستان شفت، محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، مهندس میری نرگسی قائم مقام در امور اجرایی شهرستان‌ها و جمعی از مقامات و مسئولین محلی، ساختمان شعبه توزیع نیروی برق احمدسر گوراب شفت و عملیات اجرایی اصلاح و جایگزینی ۲۲۰۰ متر شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار با اعتبار ۳۴۰ میلیون تومان در روستای مرخال شهرستان شفت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این آیین محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل توزیع نیروی برق استان گیلان طی سخنانی با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: درطی بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها همواره ارائه خدمت به مردم به بهترین شکل در اولویت بوده است.

وی افزود: شعبه توزیع نیروی برق احمدسر گوراب شفت ۱۱هزار مشترک را تحت پوشش خواهد گرفت و بهره برداری از این شعبه باعث می‌شود که با امکانات بیشتر خدمات مطلوب به مشترکین ارائه شود.

هنرمند یادآور شد: در حوزه تامین زیرساخت‌ها تلاشگران عرصه صنعت برق به عنوان خدمتگزاران مردم همواره در مناطق روستایی و شهری دور و نزدیک استان اقدامات در خور توجهی انجام دادند.

وی اضافه کرد: پیش از این و در کل استان ۱۰۰۰کیلومتر شبکه فرسوده مسی با صرف هزینه ۱۲۰میلیارد تومان به کابل خودنگهدار مجهز شده است و مقرر شده در فاز دوم۱۰۰۰کیلومتر دیگر از شبکه‌های توزیع برق با احداث کابل خودنگهدار مورد اصلاح قرار گیرد.

هنرمند تصریح کرد: مرحله دوم طرح ملی اصلاح و جایگزینی شبکه فرسوده مسی با کابل خودنگهدار در استان گیلان، امروز ۱۸ بهمن با جایگزینی ۲۲۰۰ متر شبکه فرسوده مسی در روستای مرخال شهرستان شفت با اعتبار ۳۴۰ میلیون تومان آغاز شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به سهم شهرستان شفت در مرحله اول طرح مذکور اشاره کرد و گفت: درسال جاری برای تبدیل ۶۰ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خود نگهدار در شهرستان شفت برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه تا کنون ۳۰ کیلومتر آن با صرف هزینه ۲میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان انجام شده است و مابقی هم در دست انجام است.

هنرمند در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح استانی افزایش تاب‌آوری شبکه اشاره کرد و افزود: در سطح استان طی ۳۲۰ مرحله بیش از ۶۰۰ کیلومتر طرح تاب آوری و اصلاح ۹۵ فیدر با صرف هزینه ۱۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان به بهره برداری رسید که این اقدامات مهم با تلاشهای ارزنده ۱۵۶۳ اکیپ عملیاتی انجام شده است تا همواره در هر شرایط جوی شاهد پایداری شبکه و تداوم خدمت‌رسانی مطلوب به مردم باشیم.

Share