تاتو بدن در کلینیک تخصصی پریشا تتو

تاتو بدن یکی از انواع تاتو حرفه ای است که همه افراد میتوانند انجام دهند .البته باید بدانید برای ایجاد تاتو مهمترین اصل انجام آن توسط یک استاد حرفه ای میباشد تا با ظرافت خاصی این کار برای شما انجام بپذیرد.در این کار باید بدانید که  خدمات تاتو بدن به شکل دائمی نیست و اینکه باید در طول هر چند ماه ترمیم بشود.

تاتو بدن یکی از انواع تاتو حرفه ای است که همه افراد میتوانند انجام دهند .البته باید بدانید برای ایجاد تاتو مهمترین اصل انجام آن توسط یک استاد حرفه ای میباشد تا با ظرافت خاصی این کار برای شما انجام بپذیرد.در این کار باید بدانید که  خدمات تاتو بدن به شکل دائمی نیست و اینکه باید در طول هر چند ماه ترمیم بشود. آکادمی حرفه ای پریشا تاتو در خدمت شما عزیزان هست تا بهترین خدمات و کیفیت تاتو را با جدیدترین دستگاه های روز دنیا در اختیارتان قرار بدهد.

تاتو بدن حرفه ای:

تاتو بدن امروزی که با دستگاه استریل و جوهرها انجام می شود ، محبوب ترین شکل از هنر تاتو بدن است. در حالی که بیش از ۵۰ سبک مختلف برای انتخاب وجود دارد ، می توان چند نوع از تاتو حرفه ای بدن عالی و زیبا  را به دسته های زیر تقسیم کرد.

انواع تاتو بدن:

تاتو بدن سنتی که در دهه های گذشته انجام می شده است اولین نوع تاتو است که به صورت خالکوبی بر روی بدن انجام شده است. نوع دوم مربوط می شود به نوع تاتو بدن رئالیسم، یکی از عجیب ترین سبک های تاتو که امروزه انجام می شود ، رئالیسم تصاویر عکاسی را گرفته و آنها را به خال کوبی تبدیل می کند که می تواند بسیار هم سخت خالکوبی انجام شود.نوع سوم تاتو بدن آبرنگی است، قطعاً یکی از جدیدترین موارد اضافه شده در دنیای خال کوبی ، خال کوبی های آبرنگی که در این نوع خالکوبی مهارت زیادی داشته باشید زیرا آنها از سبک هنری حاصل از کاغذ یا بوم تقلید می کنند.

یک نوع تاتو بدن دیگر نیز وجود دارد که به ان نوع قبیله ای گفته می شود که نوع خالکوبی از سنت های قدیمی و طرح های قدیمی استفاده می شود. این سبک تاتو یکی از قدیمی ترین نوع خالکوبی در جهان است زیرا به سنت قبیله ای در جوامع بومی پیوند می یابد. رنگ تیره و غالباً دارای الگوهای دقیق ، خال کوبی قبیله ای جسورانه است.

تاتو بدن به شکل آماتور:

خدمات تاتو بدن و تاتو صورت به این دلیل خوب که تبدیل شدن به یک هنرمند تاتو تمام عیار و مورد اعتماد ، سالها تمرین و کار سختی را می طلبد. اگر در یک محیط بهداشتی انجام نشود ، روند خال کوبی کردن نه تنها می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد ، بلکه اثرات آن دائمی است (و غالباً دردناک هنگام از بین بردن) که باعث می شود اعتماد به هر کسی که یک دستگاه خال کوبی دارد واقعا کار اشتباهی باشد. متأسفانه ، دستگاه های تاتو بدن را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد و برای گرفتن وسایل ارزان قیمت نیازی به مجوز ندارید. این بدان معناست که دوست شما ممکن است فکر کند که فردی که خالکوبی را انجام می دهد یک هنرمند عالی است اما این دلیل نمی شود که به او اجازه دهید مهارت های تازه خود را روی شما تمرین کند.

اگر چه استفاده از تاتوی بدن قدمت طولانی دارد ولی در سال های اخیر با در نظر گرفتن برخی از مزیت های خاصی که تاتو در پوشاندن نازیبایی های بدن دارد شاهد استفاده آن به طور جدی در علم پزشکی هستیم.برای تاتو حرفه ای بدن طرح های مختلفی موجود است شما به راحتی می توانید با سلیقه خود مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید.

تاتو بدن چیست؟

آیا به فکر طرح های مختلفی برای تاتو روی بدن هستید؟ قبل از هر تصمیم گیری با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید به ویژه در بخش های بعدی سعی کرده ایم به طور کلی مراقبت های لازم  بعد از تاتو تخصصی بدن را در اولویت خود قرار دهیم و نکات جالب و مهمی را در این راستا مطرح کنیم. تاتو همواره جایگاه ویژه ای در طول تاریخ داشته است و در سال های اخیر تصور می شود که توجه افراد به استفاده از انواع آنها تشدید یافته است و افراد در سنین مختلف اعم از دختر و پسرها سعی دارند طرح های مختلفی از تاتو را بر روی بدن خود ثبت کنند.

مراقبت های بعد از انجام تاتو بدن

اگر تصمیم به داشتن تاتو بدن گرفته اید لازم است که مراقبت های جدی را رعایت کنید زیرا در غیر اینصورت ممکن است گرفتار عفونت های جدی شوید که در برخی از مواقع آسیب های جدی به بدن وارد می شود. مراقبت های یاد شده همچنین در ثبت رنگ تاتو روی بدن نیز نقش بسیار موثری دارد به همین دلیل همواره باید مد نظر قرار گیرد.

به مدت یک هفته بعد از انجام تاتو باید از پماد ویتامین آ چشمی استفاده کنید برای این منظور می توانید با استفاده از گوش پاک کن پماد یاد شده را بر روی محل تاتو بمالید.
به مدت سه روز بعد از انجام تاتو  از شستن محل تاتو به طور جدی خودداری کنید زیرا در این حالت رنگ اصلی آن از بین می رود. بعد از سه روز نیز شستن آن با استفاده از صابون های ضدباکتری توصیه می شود که به همراه آب گرم باید محل به آرامی شسته شود.

بانداژ تاتو را تا ۶ ساعت بعد از انجام آن برندارید بعد از آن نیز می توانید به آرامی تاتوی یاد شده را برداشته و با استفاده از پماد ویتامین آ محل موجود را چرب کنید در نظر داشته باشید که استفاده از هر گونه پماد دیگری ممنوع است.

از خاراندن و البته کندن پوست محل تاتو شده در طول دوره درمان آن پرهیز کنید زیرا در این صورت سبب ایجاد عفونتهای شدیدی در این بخش خواهید بود.
تا زمانی که به طور کامل از بهبودی تاتوی بدن مطمئن نشده اید از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید به طور مستقیم پرهیز کنید.

کاربرد تاتو در بخش های مختلف 

خدمات تاتو بدن اگرچه گزینه محبوبی به ویژه در بین جوانان است ولی امروزه از تاتو در بخش های مختلفی نیز به طور جدی استفاده می شود

از مهمترین کاربردها به جز تاتو روی بدن می توان استفاده از آن در: پزشکی – تکنولوژی بهره برد.

استفاده از تاتو در تکنولوژی به منظور ایجاد یک تصویر جذاب نیست بلکه محققان سعی دارند با استفاده از این نوع از اقدامات برای کنترل دستگاه های الکترونیکی استفاده کنند از سوی دیگر تاتو در پزشکی به ویژه تاتو در بدن برای از بین بردن یا به عبارت بهتر برای پوشاندن یک نازیبایی موجود در بدن استفاده می شود. اگر از سوختگی و یا هر گونه ردپای باقیمانده از یک تصادف و یا یک جراحی خسته شده اید به راحتی می توانید از انجام تاتو بدن برای پوشاندن آنها استفاده کنید استفاده از خدمات تاتو در سال های اخیر توجه بسیار زیادی در پزشکی کسب کرده است و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود از انواع طرح های تاتو استفاده کنند.

تاتو بدن در تهران

برای کسب اطلاعات کامل در مورد تاتو  بدن تهران  با ما در تماس باشید. تنوع وسیعی از انواع تاتو بدن موجود است ما اطلاعات لازم را در اختیار شما به همراه قیمت های پیشنهادی قرار خواهیم داد. تتو کارهای بسیار ماهری امروزه در پایتخت در این زمینه فعالیت دارند. لازم به ذکر است که در بیشتر مواقع افراد استفاده از تاتو را به خاطر نه تنها دلیل علاقه مندی به این نوع اقدامات بلکه از روی اجبار انجام می دهند به عنوان مثال تاتوی تخصصی بر روی بدن که دچار ماه گرفتگی و سایه خاصی است می تواند گزینه خوبی برای پوشش باشد. به همین دلیل باید از تاتو کارهای ماهری برای این منظور راهنمایی های لازم را درخواست کنید تا بتوانید مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید.

قیمت تاتو بدن

هزینه تاتو بدن با در نظر گرفتن سختی طرح و البته مهارت تاتو کار تغییر می کند. معمولا قیمت های مختلفی برای این منظور از شما درخواست می شود. قبل از هر گونه تصمیم گیری می توانید به راحتی طرح و مدل های مختلف تاتو کار حرفه ای بدن را انتخاب کنید و اطلاعات کامل در مورد هزینه نهایی هر کدام را به دستت آروید در این صورت می توانید تصمیم خوبی داشته باشید. مهارت آکادمی پریشا تاتو در این زمینه برای دسترسی به طرحی دلخواه بسیار مهم است زیرا بهره مندی از افرادی که در این زمینه تجربه کافی ندارند نه تنها طرح دلخواه به وجود نخواهد آمد بلکه ممکن است دچار برخی از عوارض های بهره مندی از خدمات حرفه ای تاتو بدن نیز باشید.

هزینه درخواستی برای تاتو بدن با در نظر گرفتن نوع تاتوی به کار رفته و البته ابزارهای مورد استفاده می تواند متغیر باشد. تاتوی روی بدن دارای طرح های مختلفی دارد و با رونق یافتن در این زمینه تاتو کاران نیز سعی دارند طرح های مختلفی را به دست آورند.گفتنی است هزینه ی درخواستی برای تاتو در مرحله ی بعدی به مهارت تاتو کار نیز مربوط می شود.

البی برای نشان دادن پهلوانی و قدرت خود استفاده می کرد ولی امروزه جنبه ی ارایشی ان بسیار مد نظر است به ویژه در بین بانوان استفاده از نماد های ظریف بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تلفن همراه :۰۹۱۲۶۱۳۰۵۳۳

Share