شهردار تالش خبر داد:

بودجه پیشنهادی شهرداری تالش توسط شورا تصویب نشد

شهردار تالش گفت: بودجه پیشنهادی ۶۳۰ میلیارد ریالی سال ۱۴۰۰ شهرداری توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایمنا، شهرام غنی زاده اظهار کرد: بودجه سال گذشته شهرداری تالش ۳۹۰ میلیارد ریال بود که ۶۰ درصد آن به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد نیز به پروژه‌های عمرانی اختصاص داشت.

وی افزود: با توجه به افزایش چندین برابری قیمت مصالح و افزایش تقاضای شهروندان برای اجرای پروژه‌های عمرانی برای سال ۱۴۰۰ بودجه ۶۳۰ میلیارد ریالی برای شهرداری به شورا اسلامی شهر پیشنهاد شده است.

شهردار تالش عنوان کرد: روز گذشته بودجه پیشنهادی شهرداری توسط اعضای شورای شهر تصویب نشد و دلایل آن هنوز به شهرداری اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: به دلیل تورم شدید، افزایش بیش از حد قیمت مصالح و آسفالت، بودجه شهرداری‌ها نیز نسبت به سال گذشته باید افزایش داشته باشد و شهرداری تالش نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

غنی زاده تصریح کرد: برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری تالش ۲۶۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که این مقدار بودجه برای تالش با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت شهری و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستانی بعد از رشت به عنوان بزرگترین شهرستان استان گیلان بودجه بسیار کمی برای اجرای پروژه عمرانی و تحقق خواسته‌های شهروندان است.

 شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

Share