خبر خوش مدیرعامل آبفای گیلان؛

بهره برداری از ۴۱ پروژه حوزه آبفای گیلان در دهه فجر | افتتاح ۱۶ پروژه ساماندهی و تصفیه فاضلاب

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۴۱ پروژه حوزه آب و فاضلاب استان گیلان به بهره برداری می رسد و همچنین ۱۶ پروژه ساماندهی و تصفیه فاضلاب در گیلان افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۴۱ پروژه حوزه آب و فاضلاب استان گیلان به بهره برداری می‌رسد.

 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت امروز گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۵۹۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

سید محسن حسینی افزود: این پروژه‌ها که در دو بخش آبرسانی روستایی و دفع بهداشتی فاضلاب است در شهرستان‌های رشت، صومعه سرا، ماسال، لاهیجان، لنگرود، رودسر، انزلی، املش، رودبار، سیاهکل، شفت، فومن و رضوانشهر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان تصریح کرد: از این ۴۱ پروژه، تعداد ۲۵ پروژه در بخش آب و ۱۶ پروژه در بخش فاضلاب است که در روزهای فرخنده دهه فجر با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۶ پروژه ساماندهی و تصفیه فاضلاب در گیلان افتتاح می‌شود.

 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آبفا گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی و استانی برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

سید محسن حسینی افزود: این پروژه‌ها شامل نصب و راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب، تکمیل خط اصلی و توسعه شبکه فاضلاب، ساخت ایستگاه پمپاژ و ایستگاه بالا آورنده است.

وی، نصب پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر صومعه سرا، ساخت ایستگاه بالا آورنده و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک فرهیختگان، توسعه شبکه فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر رشت، ساخت ایستگاه پمپاژ نخجیری و اتصال ۸ مورد شبکه فاضلاب سنتی به خط انتقال فاضلاب لاهیجان، ساخت ۲ ایستگاه بالا آورنده جنب پارک ساحلی و اخترکاویان بندرانزلی و توسعه شبکه فاضلاب شهرهای رودسر و لنگرود را از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی دهه فجر سال جاری در بخش فاضلاب عنوان کرد.

Share