سردار بهرام حسینی مطلق با تاکید بر لزوم انتخاب آگاهانه در انتخابات؛

باید کسانی را سر کار بیاوریم که از دشمن نترسند و در مسیر شهدا باشند

حسینی مطلق با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات خواست مقام معظم رهبری است، افزود: در اولویت بعدی نیز انتخابات اگاهانه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار بهرام حسینی مطلق در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب “گیل مانا” در لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا در رابطه با توان دفاعی کشور اظهار کرد: با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس و به برکت خود شهدا از نظر دفاعی و امنیتی با استفاده از انواع ادوات نظامی در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد.

فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی سپاه با بیان اینکه در ۴۰ سال اخیر این دشمنان بوده اند که قدم به قدم عقب نشینی کرده اند، یادآور شد: چه در محور مقاومت، چه در مباحث امنیتی و نظامی که با دشمنان رو به رو شده ایک، پیروزی و سربلندی از آن ما بوده است.

حسینی مطلق با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات خواست مقام معظم رهبری است، افزود: در اولویت بعدی نیز انتخابات اگاهانه است و باید کسانی را سر کار بیاوریم که از دشمن نترسند و در مسیر شهدا باشند و توان و اقتدار اقتصادی، نظامی و علمی کشور را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال حامی و پشتیبان مردم ما بوده است، انشاالله که آینده درخشانی در انتظار مردم است.

حسینی مطلق با بیان اینکه سپاه خود را از مردم می بیند و هر کمکی که برای زدودن غم از چهره مردم بتواند انجام می دهد، افزود: در ایام کرونا نیز سپاه بنا به دستور فرمانده کل سپاه در همه صحنه ها حضور داشته است.

Share