فرماندار رضوانشهر تاکید کرد؛

اهانت کنندگان به رییس جمهور افراد خودسر و ضد ولایت فقیه هستند

فرماندار رضوانشهر گفت: اهانت کنندگان به رییس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افراد خودسر و ضد ولایت فقیه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر روز شنبه بیست و پنجم بهمن ماه محمود قاسمی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن نماد وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم مسلمان ایران اسلامی است، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا که پای این انقلاب جان خودشان را فدا نمودند و جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همه کسانی که تلاش کردند تا این نظام استقرار پیدا نماید و محکم و استوار به راه خود ادامه بدهد، تصریح کرد: در روز ۲۲ بهمن یک حرکت زشت و شرم‌آور را در اصفهان شاهد بودیم و همه کسانی که این موضوع را شنیدند و هتاکی که به ریاست محترم جمهوری شخص دوم مملکت صورت گرفت، نگران شدند. نگرانی ما از این جهت نیست که یک عده‌ای هتاکی کردند به ریاست محترم جمهوری، نگرانی ما عوامل پشت پرده‌ای هستند که این جوانان را تحریک می‌کنند و این اقدامات زشت را نجام می‌دهند.

 قاسمی گفت: کسانی که تبلیغات سو علیه مدیران می‌نمایند و اتفاقاتی می‌افتتد تا ما شاهد این گونه هتاکی‌ها باشیم که اینان به مثابه ضد ولایت فقیه بشمار می‌آیند که با این عمل اتحاد، آرامش و انسجام مردم را بهم می‌زنند، این حرکت را محکوم می‌نمایم و خواستار این هستیم که دستگاه‌های نظارتی و مدعی العموم در این موضوع ورود نموده تا جلوی این بی‌نظمی‌ها و هتاکی‌ها گرفته بشود.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: جالب اینجاست که ریاست محترم جمهوری قبل از ۲۲ بهمن در جلسه هیأت وزیران این رفتارها و حرکت‌ها را پیش بینی نموده بود که گفت: این آزار دهنده است که دیده می‌شود آن‌هایی که نسبت به دولت با لحن نادرست صحبت می‌کنند، هم آزادی بیان و هم مصونیت دارند که هر چه می‌خواهند بگویند و کسی نه تنها با آن‌ها کاری ندارد بلکه گاهی وقت‌ها پشت پرده تشویق هم می‌شوند که خوب و محکم گفتید عالی بود، می‌ترسم یک روز بعضی‌ها بخاطر این که از دولت حمایت می‌کنند تحت فشار قرار بگیرند. چه معنی دارد که با این حرکات بهانه دست دشمان بدهیم ما باید فرهنگی غنی اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

قاسمی با اشاره به ویروس کرونا گفت: در بحث کرونا اقدامات خوبی در شهرستان جهت پیشگیری انجام شده است از جمله طرح شهید سلیمانی که نقاط پنهان را برای ما آشکار نمود.

وی گفت: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم و به عید نزدیک می‌شویم نیاز است که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساس و جدی باشیم و معلمین در برنامه شاد برای دانش آموزان رعایت موارد بهداشتی را تاکید نمایند تا ان شاء ا… بتوانیم براین ویروس فائق آییم.

فرماندار رضوانشهر همچنین با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: همه مسئولین و فرهنگیان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به منظور حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای تلاش نمایند تا بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را مایوس نمائیم.

قاسمی در ادامه نیز ضمن تاکید بر پیگیری مصوبات جلسات قبلی شورای آموزش و پرورش گفت: با توجه به نزدیک شدن هفته نیکوکاری و روز درختکاری، ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد و منابع طبیعی و آبخیز داری نسبت به برنامه ریزی مراسم زنگ نیکوکاری و هفته منابع طبیعی اقدام نمایند.

شهرستان رضوانشهر دارای دوازده هزار و ۶۰۰ نفر دانش آموز در ۱۴۴ مدرسه با تعداد ۸۰۰ نفر معلم در راستای تعلیم و تربیت و علم آموزی می‌باشد.

Share