فرماندار لنگرود در دیدار با دبيركل حزب مشاركت های مردمی گيلان؛

افراد جاهل با شعارهای وحدت شکنانه و نفاق آلود به رئیس‌جمهوری توهین کردند

حیدری گفت: متاسفانه با آمریت افراد مغرض به نظام و کارآمدی آن عده افراد جاهل با شعارهای وحدت شکنانه و نفاق آلود به رئیس‌جمهور که رئیس دولت نظام اسلامی است حمله می‌کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار لنگرود با اشاره به توهین صورت گرفته علیه رئیس جمهوری اظهار کرد: در روز بیست و دوم بهمن امسال که علی القاعده می بایست به عنوان روزی برای تقویت وحدت و همگرایی و تمام مردم و اتحاد مردم مورد عمل قرار می‌گرفت شاهد آن بودیم که متاسفانه با آمریت افراد مغرض به نظام و کارآمدی آن عده افراد جاهل با شعارهای وحدت شکنانه و نفاق آلود به رئیس‌جمهور که رئیس دولت نظام اسلامی است حمله می‌کنند و خواست اسرائیل و آمریکا را در خصوص رئیس جمهور محترم از حلقوم اینها خارج می شود.

رحیم حیدری با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در آستانه انتخابات بسیار مهم و اساسی سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هستیم که از اهمیت بسیار زیادی در تحکیم نظام اسلامی برخوردار است.

وی با بیان اینکه احزاب می توانند نمایندگی بخشی از مردم جامعه را برعهده بگیرند، افزود: احزایب می توانند در داخل نظام با توجه به کارشناسی های اصولی خود در زمینه های مسائل عمرانی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر زمینه ها سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای اداری بخش های مختلف کشور تدوین و تنظیم نماید و بعد برای اجرایی شدن آن افرادی توانایی را پیشنهاد کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه احزاب می تتوانند زمینه حضور و مشارکت بسیاری از مردم را در کنار رقابت سالم و آزاد فراهم کنند، یادآور شد: انتظار از احزاب سیاسی این است که بعد از انتخابات نیز همان کارشناسی و یاوری را داشته باشند.

دست اجنبی در توهین به رئیس جمهوری دیده می شود

سهیلا مدارایی فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در این نشست با اشاره به اینکه وظیفه احزاب آگاه کردن مردم است، گفت: بنده به عنوان یک فرد انقلابی و جوان قدیمی که اولین رای خودم به جمهوری اسلامی را در ۱۲ فروردین ۵۸ دادم به قول رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر و این حرف معنا دارد زیرا در همان زمان کسانی بودند که هدفشان حکومت اسلامی بود نه جمهوری اسلامی ولی امام بحث جمهوریت را برای اداره کشور پیش کشیدند زیرا معتقد بودند مردم ولی نعمت ما هستند و این مردمند که باید کشور را اداره کنند و این مردم ما را آوردند و باید برای مردم خدمت کنیم‌.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بعد از امام خمینی کسانی بودند که تمایل داشتند کشور را به سمت حکومت اسلامی ببرند گفت: در حال حاضر نیز باز هم کم‌کم تلاش می‌کند که به سمت حکومت ببرند و جمهوریت را کمرنگ کنند و برای جلوگیری از این نگرش احزاب باید آگاه باشند و برای جوانان روشنگری کنند.

مدارایی اظهار داشت: جوانانی که از ما می پرسند چرا شما انقلاب کردید مگر کشور ما بد بود؟ این سوال نشان میدهد که آگاهی کافی از مشکلاتی که در زمان شاه داشتیم وجود ندارد.

به گزارش دیارمیرزا، دبیرکل حزب مشارکت های مردمی گیلان تصریح کرد: انقلاب کردیم که آزادی داشته باشیم، آزادی بیان داشته باشیم و اقوام بتوانند به راحتی در کنار یکدیگر زندگی کنند و نظرهای مختلف در کنار یکدیگر برای اداره کشور قرار بگیرند و اثر گذار باشند. زیرا اسلام ما چنین چیزی را می گوید که لا اکراه فی الدین. هیچ اجباری در دین نیست ولی باید در صلح و دوستی در کنار یکدیگر برای اینکه بتوانند تحول ایجاد کنند قرار داشته باشند و دولتمردان و رهبران ما نیز به عنوان پدر معنوی نظارت بر این نوع حکومت داشته باشند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ما احزاب نقش اساسی در رابطه با آگاه سازی مردم داشته باشیم گفت: هدف ما سه اصل بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. البته بنده معتقدم به استقلال رسیدیم درست است که در آن زمان یکی از شعار های ما نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی بود زیرا کشور ما نیاز به شرق و غرب ندارد، سرمایه های بزرگی که خداوند به کشور ما داده است، شامل انسانی و سرمایه های داخلی مانند معادن و …داده است از دلایل بزرگ آسیب پذیری کشور ما است.

مدارایی گفت: هر کشوری اگر بخواهد خاص باشد آسیب پذیری اش بالا است. این آسیب پذیری زمینه را برای دستبرد دزدان، جاهلان و …فراهم می کند.

وی گفت: احزاب با آگاه سازی مردم می تواند نقش موثری در تصمیم گیری های بزرگ داشته باشد و به مردم می گوییم که همیشه در همه دوران دشمن های خارجی و داخلی داشتیم و ما باید آگاه باشیم و متزلزل نباشیم.

دبیرکل حزب مشارکت های مردمی گیلان با بیان‌ اینکه باید جمهوریت خود را حفظ کنیم، افزود: نباید اجازه بدهیم کسانی که تلاش می کنند رای مردم و حضور مردم را می خواهند از بین ببرند به اهداف خود برسند.

وی به انتخابات مجلس یازدهم اشاره کرد و افزود: متاسفانه به صورت تقریبی با صندوق های رای قهر کردیم و درصد ارا برای مجلس در سراسر کشور ۱۰ الی ۱۲ درصد بود و نتیجه اش را هم‌ نیز می بینم جایگاه و شانیت و کارهایی که مجلس باید انجام بدهد متاسفانه صورت نمی‌گیرد. در انتخابات است که مردم حرف خود را می زنند و امیدوارم در انتخابات پیش رو با حضور خودمان و رای خودمان هرچند متاسفانه نظارت استصوابی و شورای نگهبان اجازه رقابت سالم بین همه افکار را نمیدهد که این بد است و باید این اجازه رقابت افکار مختلف را بدهید.

مدارایی افزود: اجازه بدهید مردم به آن کسی که می خواهند رای بدهند و رقابت سالم ایجاد و اینگونه نباشد با تیغ نظارت استصوابی افراد شاخص کنار گذاسته شوند.

دبیرکل حزب مشارکت های مردمی گیلان با اشاره به حضور جاسوسان اسرائیلی و داخلی و نفوذ آنها در کشور اظهار کرد: ترور دانشمندان ما و گزارش وزیر اطلاعات بیانگر عمق این نفوذ است و حواس ما باید خیلی جمع باشد.

وی با اشاره به توهین به رئیس جمهوری در ۲۲ بهمن اظهار کرد: دست اجنبی در این اقدام زننده دیده می شود و این افراد مزدور هستند و گرنه رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که دولتمردان باید مورد احترام قرار بگیرند.

Share