سرپرست فرمانداری شهرستان شفت خبر داد؛

افتتاح ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان در شهرستان شفت

دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر به ریاست محمد حسن‌پور سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور اعضای ذیربط در سالن اجتماعات میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر به ریاست محمد حسن‌پور سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور اعضای ذیربط در سالن اجتماعات میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال متفاوت از سالهای پیش و بیشتر بصورت نمادین خواهد بود.

محمد حسن‌پور در ادامه بیان کرد: در دهه فجر امسال در شهرستان شفت ۴۱ پروژه عمرانی عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که از این تعداد ۷ پروژه مربوط به بخش خصوصی است و ۳۴ پروژه نیز با اعتبارات دولتی به مرحله بهره برداری رسیده که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد و با افتتاح این پروژه‌ها برای ۸۳ نفر اشتغالزایی مستقیم صورت خواهد پذیرفت.

وی افتتاح دفتر نمایندگی میراث فرهنگی در شهر شفت و دفتر شعبه خدمات اداره برق در بخش احمدسرگوراب را دو مورد از دیگر برنامه‌های ستاد شهرستان شفت در دهه فجر برشمرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تاکید کرد: در افتتاحیه پروژه‌ها رعایت دستورالعمل‌ها و پرهیز ازعدم تجمعات باید مدنظر قرار گیرد و در این زمینه هر دستگاهی که مراسم افتتاح دارد باید مدیریت لازم را انجام دهد تا مراسم به شکل درستی برگزار گردد.

وی در انت‌ها بر آذین‌بندی و فضاسازی مناسب شهری و روستایی در ایام دهه فجر تاکید نمودند.

Share