فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد؛

افتتاح ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۹میلیارد تومان در آستانه اشرفیه

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: ملت ایران در میدان جنگ اقتصادی با سربلندی پیروز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمید رضائی در نشست جمع‌بندی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات نظام در فراز و نشیب‌های پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی مقاطع حساس و سختی را پشت سر گذاشت که می‌توان به مهم‌ترین آن که جنگ تحمیلی است اشاره کرد، این جنگ با مجاهدت دلیر مردان، پشتیبانی مردم عزیز و هدایت و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ادامه داد: در جنگ تحمیلی خسارت‌های فراوانی به کشور وارد شد و با وجود از دست دادن نیروهای مخلص و شهدای گرانقدر چون چمران‌ها، باکری‌ها و همت‌ها اما در نهایت پیروزی از آن ملت ما بود و ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمنان نیفتاد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا و برخی دولت‌های منطقه برای شکست انقلاب از تمام اهرم‌ها به خصوص اقتصادی استفاده کردند افزود: از سال ۹۷ فشارهای اقتصادی فراوانی بر ما وارد شد که هدف آن نابودی کشور و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. سخت‌ترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها با هدف ایجاد قحطی در کشور علیه ملت ما اعمال شد ولی در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و مقاومت جانانه مردم، دولت تدبیر و امید توانست با وجود همه گیری بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن از این بحران عبور کند و حربه دشمن منجر به شکست شد.

رضائی تصریح کرد: در این جنگ نابرابر که تبعات آن، خسارت به اقتصاد کشور و مشکلات عدیده برای مردم بود، در نهایت پیروزی از آن ملت ما شد. بنابراین کسانی که بدون در نظر گرفتن این شرایط سخت با اظهارات ناصواب، دولت را تضعیف می‌کنند و اذهان مردم را منحرف می‌سازند خواسته یا ناخواسته به نفع دشمن عمل می‌کنند.

رییس ستاد بزگداشت دهه فجر شهرستان آستانه اشرفیه خاطر نشان ساخت: با وجود تمام مشکلات ناشی از تحریم که با هدف فلج کردن و فروپاشی اقتصاد کشور رخ داده، برنامه افتتاح پروژه‌های عمرانی در کشور متوقف نشده و مردم شاهد برکات و اثرات این پروژه‌ها هستند. در شهرستان آستانه اشرفیه نیز در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی تعداد ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۹میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید این پروژه‌ها در حوزه عمران شهری و روستایی، کشاورزی، صنعت، برق، اقتصاد مقاومتی و خدمات بوده، که مهم‌ترین آن‌ها بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی، تجهیز ۶۰۶ هکتار از اراضی کشاورزی و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مییباشد.

Share